آریگو ساکی: تیم هایی را دوست دارم که می خواهند در زمین برتر باشند و یوونتوس در این دسته نیست

شب گذشته اینتر موفق شد در یک بازی برتر یوونتوس را 1-0 شکست دهد و شانس خود را برای کسب اسکودتو بسیار افزایش دهد.

آریگو ساکی در گفتگو با گاتزتا دلو اسپورت در مورد بازی دیشب گفت:

اینتر شایسته پیروزی بود اما کورس اسکودتو به پایان نرسیده است. اینتر 4 امتیاز بیشتر از یوونتوس دارد و یک بازی کمتر انجام داده اما باید مقابل آتالانتا بازی کنند. آتالانتا حریف زیرکی است، هیچ ترسی ندارد و به فرم خوب بازگشته است. فکر می کنم کورس قهرمانی هنوز باز است. اینتر شجاعت بیشتری نسبت به یوونتوس داشت. آنها تلاش کردند موقعیت ایجاد کنند و در نهایت نتیجه داد. ریسک کردن، نقطه آغاز هر ماجراجویی است و اگر ریسک نکنید،تاریخ گذشته می شوید و در گذشته زندگی می کنید. اینتر در دفاع عالی بود، تمام مدت تمرکز داشت و آماده ضربه متقابل بود. آنها در حمله هم خوب بودند زیر بیش از یک بار برای دفاع بیانکونری مشکل درست کردند.

ساکی در مورد درخشش مارکوس تورام و اثرگذاری اش روی گل به خودی گاتی گفت:

تورام مهاجمی مدرن، خطرناک و باهوش است که برای تیم بازی می کند. گل به خودی گاتی با تلاش او به دست آمد. با این حال چرا او تعویض شد؟ او برای ضدحملات بی نقص به نظر می رسید و با آرناتوویچ ضدحمله زدن سخت تر است.

یوونتوس، ساکی را ناامید کرده اما او توقع دیگری از سبک بازی این تیم نداشت:

یوونتوس همین است. آنها در دفاع قدرتمند هستند و فیزیک عالی دارند. آنها برای زدن گل تساوی تلاش کردند اما برتری اینتر واضح بود. نراتزوری چیزی بیشتر داشت، نمی توان این را انکار کرد. یوونتوس فقط یک شانس داشت. اگر بخواهید از سن سیرو خسارت ندیده خارج شوید، یک موقعیت کافی نیست. می دانید، من تیم هایی را دوست دارم که می خواهند در زمین برتر باشند و یوونتوس در این دسته نیست.

ساکی باز هم تاکید کرد قهرمانی اینتر قطعی نیست:

آنها شانس اول هستند اما معنایش این نیست که همین حالا قهرمان شده اند. اگر فکر کنند از خط پایان رد شده اند، مشکلات شروع می شوند. آنها باید مانند بازی مقابل یوونتوس مصمم و تمرکز باشند. این پیروزی همچنین شرایط روانی این تیم را ثابت کرد. فکر می کنم کل تیم در شرایط خوبی است.

اینتر فصل فوق العاده ای را سپری می کند اما آنها در چه چیزی می توانند پیشرفت کنند؟

اگر پرس نکنند، حریفان همیشه این شانس را دارند تا بی فشار بازیسازی کنند و اینتر بازیکنانی دارد که می توانند پرس کنند. بنابراین باید این کار را انجام دهند.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.