آرامش در استمفوردبریج؛ چلسی فعلا قصد اخراج مائوریسیو پوچتینو را ندارد

در حال حاضر، خطر برکناری از چلسی مائوریسیو پوچتینو را تهدید نمی‌کند.

طرفداری – تلگراف | به گزارش مت لاو، پس از چند هفته نتایج امیدوارکننده، دو شکست سنگین چلسی را به روند نزولی بازگرداند. شکست 4-1 مقابل لیورپول و از آن مهم‌تر، باخت دور از انتظار 4-2 به وولورهمپتون در خانه، موجی از انتقادات را روانه مائوریسیو پوچتینو کرد. کار به جایی کشید که علاوه بر هواداران خشمگین چلسی، همسر تیاگو سیلوا، مدافع آبی‌های لندن نیز خواستار برکناری هر چه زودتر سرمربی آرژانتینی شد.

اما با وجود این حواشی و انتقادات، چلسی فعلاً قصدی برای اخراج مائوریسیو پوچتینو ندارد. اگر چه طبیعتاً فشارها روی پوچتینو پس از بازگشت چلسی به نیمه دوم جدول لیگ برتر افزایش یافته، اما جایگاه او هم‌چنان نزد سران باشگاه امن و محکم توصیف می‌شود. مدیران چلسی در حال حاضر آرام‌اند و پس از شکست مقابل وولوز، هیچ جلسه‌ای با موضوع احتمال برکناری پوچ برگزار نکردند. کادر مدیریتی آبی‌های لندن به این نتیجه رسیده‌اند که قضاوت‌ها را در مورد عملکرد سرمربی آرژانتینی به هفته‌های آتی موکول کنند.

چلسی امیدوار است بازگشت ستارگانی چون کریستوفر انکونکو، کانر گلگر، بن چیلول و نیکولاس جکسون (که در جام ملت‌های آفریقا حاضر است) به بهبود نتایج باشگاه در مقاطع پایانی فصل کمک کند. نتایج چلسی در ماه جاری (فوریه) در آینده مائوریسیو پوچتینو تأثیر مهمی خواهد گذاشت. آبی‌های لندن در این ماه علاوه بر جدال سخت با منچسترسیتی در لیگ، باید در اف‌ای کاپ و لیگ کاپ به ترتیب به مصاف استون ویلا و لیورپول بروند.

هم‌چنین بخوانید: همسر تیاگو سیلوا خطاب به سران چلسی؛ تا دیر نشده، پوچتینو را برکنار کنید! / عکس تغییر سیستم بازی چلسی؛ آخرین تلاش مائوریسیو پوچتینو برای نجات فصل

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.