سرمربی قطر: بازی سخت و پیچیده‌ای مقابل ایران داریم

بدون تصویر

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از دوحه، مارکس لوپس در نشست خبری دیدار تیمش مقابل ایران در مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های 2023 گفت: بازی سخت و پیچیده‌ای مقابل ایران داریم. این ششمین بازی ماست و همین مسئله فشار بدنی زیادی روی بازیکنان ایجاد می‌کند. با این حال تلاش می‌کنیم عملکرد بسیار خوبی ارائه کنیم.برگ‌های برنده قطر در بازی با ایران از نگاه الوطن

وی در مورد قدرت تیم ملی کشورمان در خط حمله عنوان کرد: همه می‌دانند که ایران تیمی قدرتمند است. هیچ تیمی را آسان نمی‌دانیم و برای کسب پیروزی وارد زمین می‌شویم. با این حال نمی‌توانم برنامه تیم خودمان را بگویم.

سرمربی تیم ملی قطر در مورد غایبان تیمش گفت: همه بازیکنان آماده این مسابقه هستند و مصدومان ما به تمرینات بازگشته‌اند. بدون ترس و با احترام به رقیب وارد زمین می‌شویم. آماده‌سازی زیادی نداشتیم، اما می‌خواهیم تمام توان خود را در زمین بگذاریم.

لوپس درباره قضاوت یک داور کویتی در دیدار برابر ایران تصریح کرد: تمرکز من فقط روی بازیکنان و تیم است. به این فکر نمی‌کنم که چه کسی داور مسابقه خواهد بود.

ادامه دارد …

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.