بسکتبال NBA | کاوالیرز شبیه تیم شهر قهرمانان شده است!

طرفداری | بامداد سه شنبه به وقت تهران، شش بازی در جریان فصل عادی NBA برگزار شد. در ادامه این مطلب مروری داریم بر نتایج و مهم ترین اتفاقاتی که در این مسابقات رقم خورد. نتایج بازی ها کلیولند کاوالیرز 136-110 ساکرامنتو کینگز شارلوت هورنتس 118-124 لس آنجلس لیکرز فیلادلفیا سونی سیکسرز 102-118 دالاس موریکس بروکلین نتس 98-109 گلدن استیت وریرز آتلانتا هاوکس 144-149 لس آنجلس کلیپرز نیواورلینز پلیکانز 138-100 تورنتو رپترز نکات آماری و اتفاقات مهم

آنتونی دیویس (۲۶/۱۵/۱۱) در جریان پیروزی لس آنجلس لیکرز مقابل شارلوت هورنتس، تریپل دبل کرد. ای دی در ۲۵ روز اخیر دو بار تریپل دبل ثبت کرده، او قبل از این بازه تنها ۱ تریپل دبل داشت. دی آنجلو راسل هم در این بازی علاوه بر ۲۸ امتیاز، ۶ اسیست داشت و طی ۱۵ بازی اخیر میانگین ۲۳/۶ ثبت کرده است. برندن میلر یک بار دیگر در حد پیک دوم درفت بازی کرد و ۳۳ امتیاز با چهار توپربایی و ۵ سه امتیازی به ثبت رساند. او اولین روکی لیگ از زمان استفن کری است که چنین آماری ثبت می کند. لبران جیمز در این بازی ۲۶ امتیاز کسب کرد و ۷ اسیست داد.

خبر تکراری، کلیولند کاوالیرز باز هم برد. آنها در ۱۵ بازی اخیرشان رکورد خیره کننده ۱-۱۵ دارند و حالا سید دوم کنفرانس شرق را هم در اختیار دارند. در جریان پیروزی آنها مقابل ساکرامنتو کینگز، دومانتاس سابونیس باز هم تریپل دبل ثبت کرد اما بی فایده بود (۱۲/۱۹/۱۵). داناوان میچل این فصل میانگین ۲۸.۲/۵.۵/۶.۴ با ۱.۹ توپربایی ثبت کرده، چه زمانی قرار است او را در میان مدعیان ام وی پی قرار دهیم؟

علاوه بر آل استار، خیلی از تیم ها هم قرار است حسرت جذب نکردن جیمز هاردن را بخورند. ریش در جریان پیروزی کلیپرز مقابل آتلانتا هاوکس آمار عالی ۳۰/۸/۱۰ با دو توپربایی ثبت کرد. کوای هم یک شب خوب دیگر در اسکورینگ داشت و ۳۶ امتیاز کسب کرد.

جاناتان کومینگا در جریان پیروزی عجیب گلدن استیت وریرز مقابل بروکلین نتس ۲۶/۱۰ با دو بلاک ثبت کرد. چرا عجیب؟ وریرز که با سه امتیازی زدن بسکتبال را عوض کرد، تنها ۴ سه امتیازی موفق در این مسابقه داشت، هر چهار تا را هم استفن کری زد! بازیکنان نتس مسابقه پرتاب آجر راه انداخته بودند (فیلدگل ۳۸ درصد) و به همین دلیل، تنها ۲۹ امتیاز از سوی کری برای برد وریرز کافی بود.

در شب بازگشت کایری اروینگ، دالاس موریکس بدون این که به آمار فضایی لوکا دانچیچ احتیاج داشته باشد فیلادلفیا سونی سیکسرز را شکست داد. لوکا 19 امتیاز گرفت و کایری هم کارش را با 23 امتیاز تمام کرد.

در جریان پیروزی آسان نیواورلینز پلیکانز مقابل تورنتو رپترز، برندن اینگرام آمار فوق العاده 41 امتیاز با 6 ریباند و 9 اسیست ثبت کرد. گریدی دیک، روکی رپترز با 22 امتیاز بهترین عملکرد را میان هم تیمی هایش داشت. جدول دو کنفرانس

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.