تامین زیرساخت‌های نهضت ملی مسکن فریمان ۷۰ درصد پیشرفت داشته است

تامین زیرساخت‌های نهضت ملی مسکن فریمان ۷۰ درصد پیشرفت داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از فریمان، محمد اکبری اظهار کرد: تاکنون از شهرستان فریمان پنج هزار و ۵۵۵ نفر در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۲ هزار و ۱۵۲ نفر حائز شرایط لازم هستند و هزار و ۶۵۹ متقاضی نیز تایید نهایی شده اند.

وی ادامه داد: در مجموع ۲۳۹ قطعه زمین طرح نهضت ملی مسکن فریمان قرعه کشی و تحویل متقاضیان شده است که هر قطعه زمین شامل ۲ واحد مسکونی در ۲ طبقه روی پیلوت است.

فرماندار فریمان گفت: همچنین با پیگیری صورت گرفته دستگاههای خدمات رسان، عملیات تامین خدمات زیربنایی در زمین نهضت ملی مسکن فریمان از ۲ هفته قبل با جدیت شروع شده و کار نصب انشعابات برای برخی واحدهای متقاضی به زودی انجام خواهد شد.

اکبری مشارکت مردم در طرح نهضت ملی مسکن فریمان را به صورت گروه ساخت عنوان کرد و افزود: ساخت ۴۷۸ واحد در سایت ۲۵ هکتاری نهضت ملی مسکن فریمان با مشارکت خوب متقاضیان و همراهی و همدلی مدیران شهرستان در حال پیگیری است.

وی ادامه داد: از مجموع ۴۰۰ واحد مسکونی در حال ساخت طرح، ۱۵۰ واحد در مرحله اجرای اسکلت و سقف، ۵۰ واحد در مراحل پایانی و یا نازک کاری بوده و بقیه موارد نیز در مرحله پی ریزی (فونداسیون) است.

گفتنی است شهرستان فریمان با جمعیت ۱۰۵ هزار نفر دارای چهار شهر و ۱۲۰ روستا و بیش از ۲۰ خانوار است.

پایان پیام/

منبع: فارس