مدافع پرسپولیسی تیم ملی در بهترین فُرم فوتبالی اش !

حسین ؛ محمدحسین کنعانی‌زادگان با انگیزه بالا و عملکرد درخشان آماده دیدار با قطر

محمدحسین کنعانی‌زادگان با پنالتی‌ای که مقابل ژاپن به دست آورد با انگیزه متفاوتی به میدان خواهد رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد حسین کنعانی‌زادگان با توجه به حواشی‌ای که پیش از جام ملت‌های آسیا گرفتارش شده بود تحت فشاری زیادی قرار داشت، او در بازی با امارات مرتکب خطای پنالتی شد و با دو کارت زردی که دریافت کرده بود بازی با سوریه را از دست داده بود تا شرایط روحی روانی خوبی نداشته باشد و همچنان با فشار زیادی در بازی‌های تیم ملی به میدان برود.

پنالتی دقایق پایانی که حسین کنعانی مقابل ژاپن به دست آورد اتفاق مثبتی بود که علاوه بر پیروزی در این مسابقه او را هم به فرم روحی روانی ایده‌‌‌‌‌‌‌آل برگرداند تا یکی از بهترین مدافعان تیم با شرایطی بهتر از تمام مدت اخیر مقابل قطر قرار بگیرد و امید به درخشش او در کنار شجاع خلیل‌زاده زوج قدیمی و هماهنگ او داشته باشیم.

کنعانی حضور ناگهانی در محوطه جریمه ژاپن داشت و با زیرکی خاصی پنالتی گرفت که یکی از شیرین‌ترین پیروزی‌های ایران را رقم زد که تا سال‌ها می‌تواند در خاطرات باقی بماند و حتی قهرمانی احتمالی ایران را با این صحنه به یاد بی‌آورند.

محمدحسین کنعانی و شجاع خلیل‌زاده دو مدافع قطعی ایران مقابل قطر خواهند بود و در این مسابقه زوج دفاعی ایران را تشکیل می‌دهند و کار سختی مقابل عفیف، الهیدوس و المعز علی خواهند داشت و آمادگی و درخشش آنها در این مسابقه می‌تواند تضمینی بر صعود ایران به فینال مسابقات باشد.

منبع: پارس فوتبال

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.