تورنمنت ۴ جانبه اردن سربلند شد؛ ۳ نماینده در نیمه نهایی و ۲ نماینده در فینال!

طرفداری | یکی از انتقاداتی که پیش از جام ملت های آسیا به آماده سازی تیم ملی وارد می‌شد حضور در تورنمنت‌های بی کیفت و بازی با تیم‌های درجه دوم آسیا بود اما حالا سه تیم از همان تورنمنت بی کیفیت، در نیمه نهایی جام ملت های آسیا حضور داشتند!

تیم ملی ایران تحت هدایت امیر قلعه نویی تصمیم گرفت برای آماده سازی هر چه بهتر جهت شرکت در جام ملت های آسیا، در تورنمنت چهار جانبه اردن شرکت کند اما انتقادات زیادی نسبت به این تصمیم مطرح شد که چرا تیم ملی ایران باید با تیم های بی کیفیت بازی کند. حالا با توجه به تیم های حاضر در نیمه نهایی جام ملت های آسیا، به خوبی متوجه می شویم تصمیم کادرفنی تیم ملی درست بوده و تورنمنت اردن سربلند است.

از بین چهار تیم حاضر در نیمه نهایی جام ملت های آسیا، ایران، اردن و قطر در همان تورنمنت چهار جانبه شرکت کردند. اردن که به فینال رسیده و تکلیفش مشخص است و امروز نیز دیگر فینالیست بین ایران و قطر مشخص می شود که باز هم از تیم های شرکت کننده در تورنمنت اردن خواهد بود.

امیر قلعه نویی نیز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با قطر به این موضوع اشاره کرد و گفت:

برخی گفتند ما هم تیم می دادیم قهرمان تورنمنت اردن می شدیم.

واضح است تورنمنت اردن به خوبی امتحان خود را پس داده و باید منتظر باشیم تا دیگر فینالیست جام ملت های آسیا 2023 از دل بازی ایران و قطر بیرون بیاید.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.