قهرمان سابق WWE از چگونگی بازگشت احتمالی‌اش گفت

در اپیزود 11 مارچ 2022 از شوی اسمکدان تگ‌تیم بیگ ایی و کوفی کینگستون مقابل شیمس و ریج هالند قرار گرفتند. زمانی که هالند در بیرون رینگ اقدام به اجرای یک سوپلکس از روبه‌رو (Belly to belly suplex) کرد، متاسفانه بیگ ایی روی گردن خود فرود آمد و همچنان بعد از گذشت دو سال این قهرمان سابق جهان WWE از این مصدومیت بهبودی کامل نیافته است.

طرفداری | بیگ ایی به تازگی در مصاحبه با Sarah OConnell Show در پاسخ به سوالی درباره بازی رویایی خود پس از بازگشت به WWE اعلام کرد که دوست دارد دوباره در کنار نیودی قرار گیرد تا در یک بازی 3 در مقابل 3 به مصاف ایمپریوم بروند.

نظرم چیزی شبیه به یک بازی 6 نفره است. یک بازی 3 در مقابل 3 که در کنار کوفی کینگستون و زیویر وود باشم بهترین راه برای پایان دادم به دوران حرفه‌ایم است. آنها بخش بزرگی از دوران حرفه‌ای من بودند. ایمپریوم نیز دست به کارهای بزرگی زدند و به نظرم این بازی سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد.

بیگ ایی در ادامه به تحسین قهرمان کمربند بین قاره‌ای WWE پرداخت:

گونتر فوق العاده است و بر کسی پوشیده نیست که دوران بی نظیری را طی می کند. نیودی نیز درگیری‌هایی با ایمپریوم داشتند و فکر میکنم بازگشت من برای انجام یک بازی با آنها فوق العاده باشد. صادقانه بگویم، هر بازی 6 نفره‌ای که در کنار دوستانم باشم برایم فوق العاده خواهد بود. شرایط مصدومیت بیگ‌ ایی چگونه است؟

رسانه ورزشی TMZ به تازگی در تماسی با بیگ ایی از او درباره زمان احتمالی بازگشت به رینگ کشتی کچ پرسید. عضو نیودی در پاسخ گفت که پیش از بازگشت به WWE باید مطمئن شود که بهترین تصمیم را گرفته است. او همچنین افزود که هنوز برنامه زمانی مشخصی برای بازگشت‌اش وجود ندارد.

استخوانها به درستی به هم جوش خوردند و بله این خبر خوبی است. می‌خواهم با فکر تصمیم بگیرم چرا که کشتی کچ را شروع نکردم که در نهایت روی ویلچر بنشینم. باید مطمئن شوم که بهترین تصمیم را اتخاد کنم. متاسفانه برنامه زمانی مشخصی برای بازگشتم وجود ندارد، اما ممنون که پرسیدید.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.