فابرگاس: تیاگو موتا می تواند به خوبی با بارسلونا وفق پیدا کند؛ شانس بارسلونا از ناپولی بیشتر است

طرفداری | سسک فابرگاس، هافبک سابق فوتبال اسپانیا که مدتی برای بارسلونا هم توپ می زد، در مصاحبه با موندودپورتیوو پیرامون وضعیت این تیم صحبت کرده است: ممکن است روزی سرمربی بارسلونا شوی؟ هیچ‌کس نمی داند، باید اول در عرصه مربی‌گری رشد کنم و بعد به سراغ برداشتن قدم های بزرگ‌تر بروم. در حال حاضر احساس بسیار خوبی دارم چرا که فشار زیادی روی من نیست.

بعضی وقت ها مربیان با نتایج ضعیف تیمشان مورد انتقاد شدید هواداران قرار می گیرند اما وقتی از نزدیک زحمات آن‌ها را ببینید، با خودتان می گویید که این مرد چقدر زحمت می کشد! مردم باید بدانند که مربیان نیز مثل خودشان انسانند. ژاوی

نمی دانم ژاوی در حال حاضر چه احساسی دارد اما مطمئنم که فشار بسیار زیادی را تحمل می کند. من تا به حال در موقعیت او نبوده‌ام. تیاگو موتا گزینه خوبی برای هدایت بارسلونا است؟

تیاگو موتا در بولونیا کارهایی انجام داده‌است که بارسلونا هم باید در سال‌های اخیر آن‌ها را انجام می داده، اما نداده است. او فلسفه بارسلونا را به خوبی می داند و این تیم را می شناسد. من فوتبالی که تیم موتا ارائه می دهد را بسیار دوست دارم و مطمئنم که او می تواند خودش را به خوبی با بارسلونا هم وفق دهد. تقابل بارسلونا و ناپولی در لیگ قهرمانان

فکر می کنم شانس بارسلونا کمی بیشتر است. ناپولی هم می‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد اما ثبات لازم برای درخشش در دو بازی متوالی را ندارد. البته که ناپولی بازیکنان بسیار خوبی دارد اما از نظر من شانس بارسلونا بیشتر است.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.