مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: بیشترین رشد درآمد شرکت مخابرات پس از خصوصی سازی در این دولت بوده است

به گزارش خبرنگار سیتنا، آیین رونمایی و بهره‌برداری از طرح‌های آماده افتتاح مخابراتی به مناسبت دهه فجر با حضور عیسی زارع‌ پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، امیر لاجوردی، معاون وزیر ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات و مدیرعامل، اعضای هیأت‌ مدیره و مدیران شرکت مخابرات ایران برگزار شد.

ابراهیم محمود زاده، رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران در این مراسم، اظهار کرد: بهترین توافق ها با وزارت ارتباطات اتفاق افتاده است و قرارداد جدید و پروانه شرکت مخابرات ایران با حضور مسوولان در وزارت ارتباطات، در هفته پیش رو، عملیاتی خواهد شد.

وی، افزود: وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران در یک فرآیند یکپارچه حرکت خواهند کرد و هم راستایی در این میان بیشتر از گذشته خواهد شد تا مخابرات وظیفه اصلی خود در ارائه سرویس‌های ارتباطی را به بهترین نحو انجام دهد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: بیشترین رشد درآمد شرکت مخابرات پس از خصوصی سازی در این دولت بوده است

محمود زاده، ادامه داد: امروز شرکت مخابرات ایران ضریب نفوذ بالایی دارد و در سال آتی به تثبیت درآمد، هزینه و سرویس دهی می رسد و فضای تحولی جدیدی را ایجاد خواهد کرد.

رئیس هیات مدیره شرکت مخابرات ایران، خاطرنشان کرد: در سال های قبل فقط افتخار ما به تلفن بود اما در سال آتی قرار است به ۳۷ هزار میلیارد درآمد در سرویس و خدمات برسیم که از این درآمد ۶ هزار میلیارد تومان مربوط به تلفن و بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان مربوط به سایر خدمات ماست که در حال افزایش است تا شاهد زیان نباشیم.

وی، اشاره کرد: به زودی در شرکت مخابرات ایران وارد سالهایی می شویم که سه الی چهار اقدام مهاجرتی را انجام می‌دهیم، برخی از این اقدامات تنوع محصول، استفاده از تکنولوژی، تغییر در تکنولوژی و کسب دانش جدید توسط منابع انسانی در مجموعه مخابرات است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: بیشترین رشد درآمد شرکت مخابرات پس از خصوصی سازی در این دولت بوده است

به گزارش سیتنا، در ادامه مجید سلطانی، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در این آیین، گفت: شرکت مخابرات ایران با قدمت ۵۰ ساله شاهد افت و خیزهای زیادی در مسیر خود بوده است و اهداف راهبردی و سیاست های کلان این مجموعه شامل ارتقاء تلفن ثابت و حرکت به سمت شبکه تمام IP، سرمایه گذاری هدفمند در شبکه دسترسی، ایجاد یکپارچگی در تمامی زیرساخت های نرم افزاری، بهبود کیفیت نگهداری و استفاده از فناوری های روز در اجرای کلیه امور توسعه ای، تلاش در جهت افزایش دقت و شفافیت در افشای صورت های مالی، بهبود مدیریت نقدینگی و تخصیص منابع، توجه به دانش شرکت های ایرانی تولید داخل در سخت افزار و نرم افزار، استفاده و همسو سازی تمامی پتانسیل های اکوسیستم ICT کشور جهت توسعه و ارائه خدمات، ارتقاء درآمدها از محصولات موجود و ورود به بازارهای جدید و یکپارچگی و ایجاد تنوع در کانال های فروش و خدمات پس از فروش و بهبود تجربه مشتری، است.

وی، ادامه داد: بیشترین رشد درآمد شرکت مخابرات ایران پس از خصوصی سازی در این دولت بوده است و در حوزه تلفن ثابت ۳۷ میلیون پورت منصوبه و ۳۴ درصد ضریب تلفن ثابت داریم.

سلطانی، افزود: در حوزه باند پهن ثابت، ۱۰ میلیون پورت منصوبه باند پهن و ۵.۳ میلیون مشترک فعال باند پهن و در حوزه دیتای تجاری و فیبرنوری، ۱۱۷ هزار اشتراک فعال دیتای تجاری و فیبرنوری و ۱۹۵ هزار کیلومتر فیبرنوری را شاهد هستیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، تاکید کرد: توسعه شبکه شرکت مخابرات ایران، در حوزه های باند پهن، تلفن ثابت، فیبرنوری، تجهیزات انتقال، افزایش ظرفیت انتقال شبکه، شبکه NGN/IMS، شبکه دیتا، اتصال سایت های روستایی به شبکه فیبرنوری، توسعه ظرفیت ارتباطی برای اپراتورهای سیار و کابل های مسی بوده است.

وی پیرامون سرمایه گذاری در توسعه طی سال ۱۴۰۲، خاطرنشان کرد: تعداد کل پروژه های آماده افتتاح در استانها ۵۵۹۴ هزار و مبلغ کل سرمایه گذاری ۲۶ هزار میلیون ریال می باشد.

سلطانی، اشاره کرد: در حوزه UNSP، شرکت مخابرات ایران چهار میلیون پوشش فیبرنوری تا پایان سال جاری را در تعهد خود دارد و به صورت شبانه روزی در حال تلاش هستیم؛ هم چنین تا پایان نیمه اول سال ۱۴۰۴ برنامه هشت میلیون پوشش فیبرنوری را داریم.

وی، عنوان کرد: بر اساس آخرین آمار، در حوزه انتخابات، ۹۹ درصد فرمانداری ها و ۸۲ درصد بخشداری ها به شبکه فیبرنوری متصل شده اند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران: بیشترین رشد درآمد شرکت مخابرات پس از خصوصی سازی در این دولت بوده است

انتهای پیام

خبرنگار: فرزانه احمدی منش

منبع: سیتنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.