افتتاح پروژه های ارتباطی استان سمنان با اعتبار 243 میلیارد تومانی

به گزارش سیتنا به نقل از روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان، میثم عابدی در سفر به استان سمنان در ایام الله دهه مبارک فجر و به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی 59 طرح در بخش های ثابت، سیار، زیرساخت در سطح استان سمنان را افتتاح کرد.
سیدیاسر حسن پور مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان در خصوص پروژه‌های در حال انجام و قابل افتتاح در استان بیان کرد: برای پروژه فیبر نوری در شهرستان‌های شاهرود، گرمسار، دامغان و مهدیشهر با هدف تامین پهنای باند سایت‌های تلفن همراه و افزایش پهنای باند در مراکز مخابراتی تامین اعتبار انجام شده و در حال انجام است که پس از اتمام این پروژه خانوار های این شهرستان‌ها از خدمات با کیفیت صوت و اینترنت همراه برخوردار می‌شوند.
مدیرکل ICT استان سمنان با توجه به برنامه های دولت سیزدهم، توسعه دولت الکترونیک و شبکه ملی اطلاعات، توسعه خدمات الکترونیک در روستا و اشتغال پایدار در روستاها، توسعه اقتصاد دیجیتال و افزایش سهم ICT از اقتصاد، ایجاد ارزش افزوده و تحول دیجیتال را متاثر از توسعه طرح های ارتباطاتی و مخابراتی دانست.
صادقی، معاون امور هماهنگی اقتصادی استانداری سمنان ، ضمن تقدیر از مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در اجرای نمودن اقدامات ارتباطی در این استان، گفت: حوزه ارتباطات جزو زیرساخت های ضروری و اساسی است و اگر نباشد بخش عمده ای از کار دچار اختلال جدی می شود.
در پایان میثم عابدی، معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهارکرد: امیدورام که با تلاش خانواده وزارت ارتباطات در استان سمنان، مابقی روستاهای باقی مانده این استان هم بزودی به اینترنت پرسرعت پهن باند متصل شوند و شاهد افتتاح ابر پروژه فیبر نوری منازل و کسب و کارها در استان باشیم.

انتهای پیام

منبع: سیتنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.