ماشاریپوف مانع پیوستن اوستون اورونوف به استقلال!

طرفداری | استقلال و پرسپولیس طی روزهای اخیر موفق شدند دو بازیکن تیم ملی ازبکستان را به خدمت بگیرند.

استقلال تهران بعد از حذف تیم ملی ازبکستان از رقابت های جام ملتهای آسیا به شکل رسمی از جلال الدین ماشاریپوف، کاپیتان ازبک ها به عنوان خرید جدیدش رونمایی کرد. طولی نکشید که پرسپولیس هم از اوستون اورونوف رونمایی کرد.

جواد نکونام به صورت رسمی از مدیران باشگاه درخواست کرد اوستون اورونوف را هم به خدمت بگیرند و حتی در مصاحبه ای این موضوع را علنی کرد.

باشگاه استقلال ابتدا جلال الدین ماشاریپوف را به خدمت گرفت و بعد از جذب این بازیکن، مذاکرات با اوستون اورونوف آغاز شد و استقلال حتی به توافق اولیه هم دست پیدا کرد.

گویا در مذاکرات اولیه مدیر برنامه های اوستون اورونوف به مدیران استقلال اعلام می کند 800 هزار دلار می خواهد ولی مدیران باشگاه استقلال با اشاره به وضعیت مالی آبی ها اعلام کردند فقط 500 هزار دلار می توانند پرداخت کنند. در نهایت طرفین موفق شدند روی رقم 500 هزار دلار به توافق اولیه برسند.

با توجه به اینکه استقلال رقم 500 هزار دلار را برای جذب اوستون اورونوف پیشنهاد داده بود، شنیده می شود رقمی که با جلال الدین ماشاریپوف قرارداد بسته هم همین حدود است.

باشگاه استقلال از کادر فنی استعلام نهایی را برای جذب اورونوف می گیرد که گویا با پاسخ منفی برای اورونوف مواجه می شوند. چرا که با توجه به سیستم بازی استقلال و حضور ماشاریپوف در تیم، در سیستم 2-5-3 یا باید ماشاریپوف یا اورونوف نیمکت نشین شوند (آرش رضاوند در ترکیب اصلی بازی می کند). با این حساب اعلام می شود که یک بازیکن دیگر ترجیحا در پست پیستون راست جذب شود تا جای خالی کوین یامگا پر شود.

همین موضوع باعث شد استقلال دیگر این بازیکن را نخواهد و مذاکرات مدیر برنامه های اوستون اورونوف با پرسپولیس پیش رفت.

حالا دو روایت وجود دارد؛ یکی اینکه پرسپولیس با اوستون اورونوف با همان رقم 800 هزار دلار قرارداد بسته که رقم معقولی است و همان چیزی است که مدیر برنامه های این بازیکن از ابتدا هم می خواست و روایت دیگر این است با استفاده از نام استقلال و به میان آمدن هوادار متمول، رقم قرارداد این بازیکن با پرسپولیس به 1 میلیون و 200 هزار دلار رسیده است.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.