هادی مهدوی‌کیا فینالیست را انتخاب کرد/ پسرهایم در نیمه اول بازی با ژاپن کری می‌خواندند

هادی مهدوی‌کیا فینالیست را انتخاب کرد/ پسرهایم در نیمه اول بازی با ژاپن کری می‌خواندند

تیم ملی فوتبال ایران امروز از ساعت ۱۸.۳۰ در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا۲۰۲۳ به مصاف قطر می‌رود تا تکلیف دیگر فینالیست این تورنمنت مشخص شود.

گزیده صحبت‌های هادی مهدوی‌کیا ستاره سابق پرسپولیس با ورزش سه درخصوص بازی‌های تیم ملی فوتبال ایران و پیش‌بینی قهرمان مسابقات در جام ملت‌های آسیا را در زیر بخوانید:

  • {پنالتی با سوریه} ما وقتی با آن شرایط بازی با سوریه را در پنالتی‌ها بردیم، مطمئن شدم که ایران قهرمان خواهد شد.
  • {پیروزی مقابل ژاپن} با آرامش خاطر بازی با ژاپن را دیدم. پسرهایم نیمه اول بازی ژاپن کری می‌خواندند و می‌گفتند مگر نمی‌گفتی راحت می‌بریم؟ من هم به آنها گفتم صبور باشید و بازی را ببینید و بعد جواب‌تان را می‌دهم. در واقع بعد از بازی سوریه با اتفاقاتی که رخ داد، تیم به اتحاد بسیار خوبی رسید. البته جزئیات زیادی هست که الان وقت صحبت درباره آن نیست. به نظرم ولی در مجموع بهترین اتفاق برای تیم ملی مقابل بازی با سوریه رخ داد. شاید اگر آن بازی به آن شکل رقم نمی‌خورد، ترکیب بازی با ژاپن هم تفاوت می‌کرد. آن بازی باعث شد تیم ملی تمرکزش بالا برود.
  • (پیش‌بینی قهرمان} فکر می‌کنم تیم ملی به راحتی به فینال می‌رسد. البته بازی اردن سخت است. آنها هم مثل ایران هستند. وقتی از تیمی توقع بردن وجود ندارد، راحت‌تر بازی می‌کند. اما امیدوارم تیم امروز به فینال برود و بعد قهرمان بشود.

بیشتر بخوانید: ایران قبل از بازی با قطر فینالیست شد +عکس

منبع: خبرورزشی