رسمی؛ جسی لینگارد به اف سی سئول پیوست

طرفداری | جسی لینگارد که پس از اتمام قراردادش با ناتینگهام فارست در پایان فصل گذشته بدون تیم مانده بود، اکنون قصد دارد در قاره کهن و کره جنوبی حرفه فوتبالی خود را ادامه دهد.

با اعلام رسمی اف سی سئول؛ جسی لینگارد که بازیکنی آزاد بر شمرده می‌شد با امضای قراردادی دو ساله به این باشگاه پیوست. این بازیکن در شروع فصل جدید، چند هفته در وست هم باشگاه سابقش تمرین کرد اما نتوانست نظر دیوید مویس را جلب کند. او همچنین مدتی نیز در تمرینات الاتفاق عربستان زیر نظر استیون جرارد تمرین کرد اما این انتقال هم محقق نشد تا اینکه سرانجام به اف سی سئول پیوست. لینگارد همچنین گفته با وجود پیشنهادهای زیادی که دریافت کرده، تصمیم گرفت به این باشگاه کره‌ای بپیوندد. او گفت:

من همیشه خواهان یک چالش متفاوت و ایجاد خاطرات جدید در حرفه‌ام بودم و معتقدم کره جنوبی بهترین مکان برای انجام این‌کار است. من اینجا آمده‌ام تا فرهنگ و چیزهای جدیدی یاد بگیرم. اف سی سئول علاقه زیادی به من نشان داد و خلاف سایر باشگاه‌ها، یک پیشنهاد واقعی برایم ارسال کردند. آن‌ها همچنین به منچستر سفر کردند تا وضعیت بدنی مرا بررسی کنند. حالا می‌توانم روی فوتبال تمرکز کنم. من مشتاقانه منتظر بازگشت به زمین و کسب پیروزی با اف سی سئول هستم. من می‌خواهم تا زمانی که اینجا هستم، جام کسب کنم. جسی لینگارد در سئول

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.