سطح جدیدی از بدشانسی؛ رئال مادرید مقابل ژیرونا مدافع وسط ندارد!

طرفداری | وضعیت مصدومان رئال مادرید در فصل جاری، داستانی است که تا ابد در خاطره هواداران این تیم باقی می ماند. ادر میلیتائو در همان ابتدای راه دچار پارگی رباط صلیبی شد، چند ماه بعد همین بلا سر داوید آلابا آمد و حالا در شلوغ ترین مقطع فصلۀ عواقب بازی کردن های متوالی و بدون استراحت آنتونیو رودیگر و ناچو هم خودشان را نشان می دهند.

به گزارش کادناسر، ناچو طی همه بازی های اخیر رئال مادرید با درد بازی می کرد و حالا او هم رسما به لیست مصدومان رئال مادرید اضافه شده است. با مصدومیتی که از قبل گریبان رودیگر را گرفته بود، حالا رئال مادرید هیچ مدافع وسط تخصصی ای برای دیدار با ژیرونای رده دومی در اختیار ندارد.

مصدومیت ناچو و رودیگر شدید نیست و این دو مدافع می توانند به موقع خودشان را برای دیدار با لایپزیش در لیگ قهرمانان اروپا (سه شنبه هفته آینده) آماده کنند. انتظار می رود که کارلو آنچلوتی در دیدار با ژیرونا، از زوج اورلین شوامنی و دنی کارواخال در قلب دفاع استفاده کند.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.