عصبانیت کریستیانو رونالدو در مراسم بعد از بازی النصر – الهلال / عکس

کریستیانو رونالدو با چهره‌ای عصبانی و ناراضی در مراسم اهدای جام حاضر شد.

طرفداری | تیم‌های النصر و الهلال عربستان در دیدار پایانی سیزن کاپ ریاض به مصاف هم رفتند که این بازی با پیروزی 2-0 الهلال به پایان رسید. النصر پس از شکست 3-0 در بازی رفت لیگ مقابل الهلال، امشب نیز حرف خاصی برای گفتن نداشت تا رقیب سنتی جام قهرمانی این تورنمنت را بالای سر ببرد. در آغاز مراسم اهدای جام، کریستیانو رونالدو با چهره‌ای ناراضی و عصبانی وارد تونل بازیکنان الهلال شد. مشخص نیست چه چیزی خشم CR7 را در بر داشته، اما به هر صورت عصبانیت او هنگام تشویق تیم رقیب، سروصدای زیادی در شبکه‌های اجتماعی به پا کرده است. ستاره 39 ساله پرتغالی پس از بازگشت از مصدومیت، عملکرد خوبی در دربی امشب از خود به نمایش نگذاشت.

هم‌چنین بخوانید: النصر 0-2 الهلال؛ پرچم سفید یاران رونالدو در برابر قدرت آبی‌ها واکنش رونالدو به فریادهای «مسی مسی» هواداران الهلال؛ نشنیدم، بلندتر! / عکس آندرتیکر در عربستان؛ سورپرایز جذاب سعودی‌ها پیش از بازی النصر – الهلال! / عکس وقتی کریستیانو رونالدو هم از حضور آندرتیکر در عربستان غافلگیر می‌شود! / عکس

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.