خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد

خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ابوترابی‌فرد خطیب نماز جمعه این هفته تهران در خطبه‌های نماز جمعه، ضمن تبریک عید مبعث حضرت رسول اکرم(ص) و فرارسیدن پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، گفت: ما باید دست یکدیگر را بفشاریم، اگر می‌بینیم دیگری راه خطا می‌رود باید از اشتباه و خطای او رنج ببریم و برای قرار گرفتن در صراط مستقیم تلاش کنیم و بی‌اعتنا از او عبور نکنیم.

وی با بیان اینکه پیامبر اکرم (ص) اصرار بر هدایت و سعادت انسان دارد، گفت: اگر همسایه ما خدای ناخواسته در اخلاق، رفتار و نگاه به انقلاب با ما زاویه دارد، نباید او را رها کنیم، بلکه باید اصرار داشته باشیم که او را با خود در کنار صندوق رأی حاضر کنیم.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران، اظهار کرد: جامعه اسلامی، اهل بیت پیامبر(ص) را بشناسید، مگر قرآن نفرمود مودت فی‌القربی، این مودت یعنی پیوندی استوار با اهل بیت پیامبر و گام برداشتن در راه آنان، اگر در مسیر آنان گام برمی داشتند، عاشورا خلق نمی‌شد، یزیدها بر اریکه قدرت نمی‌نشستند، به خاندان پیامبر بنگرید، به آن‌ها اقتدا کنید و بدان سو که می‌روند بروید، در همان راهی که حرکت می‌کنند، گام بردارید و گام در جای قدمشان بگذارید، زیرا آن‌ها هرگز شما را از راه رستگاری بیرون نخواهند برد و پستی و هلاکت باز نخواهند آورد.

تکمیل می‌شود…

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.