راک تریپل اچ را تهدید کرد؛ جوری به کودی رودز سیلی میزنم که دندان‌ هایش از دهانش بیرون بریزند (زیرنویس فارسی)


پیش نمایش یا به عبارت دیگر کنفرانس خبری رسلمنیا 40 با پایانی غیرمنتظره همراه بود؛ جایی که راک در عین ناباوری با سیلی به صورت کودی رودز زد و سپس با دخالت تریپل اچ و نیک آلدیس از ادامه درگیری آنها جلوگیری شد. بعد از این اتفاق راک حین خروج از ورزشگاه به تهدید تریپل اچ پرداخت.

دواین د راک جانسون از شنیدن جمله “این مضخرف است” از زبان کودی رودز درباره مسابقه راک و رومن رینز در رسلمنیا 40 خشنود نبود. اگر چه رینز تصمیم گرفت تا در رسلمنیا مقابل راک قرار بگیرد، اما به عنوان پیروز رویال رامبل تصمیم گیری درباره این موضوع با کودی رودز بود و کابوس آمریکایی با چرخشی 180 درجه‌ای تصمیم گرفت تا با رومن رینز در رسلمنیا مسابقه دهد.

در پایان این کنفرانس و در راهروی خروجی ورزشگاه وقتی از تریپل اچ درباره سیلی خوردن کودی از راک پرسیده شد، ناگهان راک به همراه پال هیمن و رومن رینز به سمت تریپل اچ رفتند و راک مشغول صحبت با تریپل اچ شد. صحبت های این دو را با زیرنویس فارسی مشاهده می کنید.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.