شوک سیلوستر استالونه به دنیا؛ راکی درگیر مشکلات مغزی شد/ روزانه ۲۵ فنجان قهوه می‌نوشیدم!

سیلوستر استالونه

سیلوستر استالونه اسطوره فیلم‌های اکشن، همچنان در ۷۷ سالگی به لطف فعالیت در باشگاه و رژیم غذایی متناسب با نیازهایش، فرم بی عیب و نقص خود را حفظ کرده است. با این حال، زمان‌هایی هم بود که کنترلی بر رژیم غذایی خود نداشت و عواقب آن را پرداخت.

استالونه در دهه ۸۰ به لطف دو قسمت موفق «راکی» به اوج شهرت رسیده بود و در حال ساخت قسمت سوم بود که در سال ۱۹۸۲ اکران شد. او در حین آماده شدن برای فیلم به دلیل رژیم سخت و عجیبی که داشت دچار مشکلات مغزی شد.

چرا استالونه سلامتی خود را به خطر انداخت؟

راکی در مصاحبه‌ای با وال استریت ژورنال در مورد برخی از عادات خطرناک خود صحبت کرد: «وقتی که فیلم راکی ۳ را ضبط می‌کردیم حدود ۲۵ فنجان قهوه در روز می‌نوشیدم. صبحانه من شاید دو عدد کوچک کوکی‌ جو دوسر و برنج قهوه‌ای بود و ۱۰ فنجان قهوه، زیرا می‌خواستم چربی بدنم را تا ۲.۸ درصد کاهش دهم.» اگرچه او به هدف خود رسید و ۱۳ کیلو وزن کم کرد، اما به شدت برایش گران تمام شد و حافظه‌اش دچار مشکلات زیادی شد. «شماره تلفن خودم را فراموش می‌کردم. فقط ماهی تن می‌خوردم. حافظه‌ام خاموش شده بود، کاملا از بین رفته بود.»

استالونه با گذشت زمان بدن مشخص و عضلانی خود را حفظ کرده است. اما این مشکلات باعث شد که پس از راکی ۳ این رژیم را متوقف کند و رژیم غذایی سالم و متعادلی را در پیش بگیرد.

بیشتر بخوانید:

  • رژیم غذایی دیوانه‌وار «ایلیا گولم» هیولای بدن‌سازی/ ۱۰۸ تکه سوشی و ۲٬۵ کیلوگرم استیک!
  • ماجراهای جالب پله و سیلوستر استالونه در پشت صحنه فیلم «فرار به سوی پیروزی»/ وقتی ستاره فوتبال انگشت راکی را شکست!

سیلوستر استالونه

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.