هتل امپریال جلفا

هتل امپریال جلفا، هتلی پنج ستاره می باشد که در جاده کلیسا و همجوار با رودخانه خروشان ارس واقع شده است. این هتل در اسفند ماه سال ۱۳۹۷ افتتاح شد. هتل امپریال واقع در استان آذربایجان شرقی، در منطقه خوش آب و هوای منطقه آزاد ارس (جلفا) به عنوان یکی از لوکس‌ترین و مجلل‌ترین هتل‌های شمال غرب کشوراست که ساختمان این هتل مدرن در ۴ طبقه مثبت و یک طبقه منفی بنا شده‌است. این هتل دارای ۶۴ باب اتاق می‌باشد. قابل توجه مهمانان گرامی هتل امپریال در قسمت ورودی به هتل دارای تعدادی پله می‌باشد.

اتاق و سوئیت

ساخت این هتل ۵ ستاره در سال ۱۳۹۷، با ۶۴ واحد اقامتی در چهار طبقه، به اتمام رسید. هتل امپریال اقامتی لوکس را، در میان هتل‌های شهر جلفا، با پرسنل مهمان‌نوازش فراهم کرده است.طراحی و چیدمان داخلی مکان‌های عمومی و اتاق‌ها، ساده اما صمیمی و دلنشین هستند و احساس راحتی را به مهمانان منتقل می‌کنند.

رستوران و کافی شاپ

رستوران و کافه هتل امپریال جلفا، فضایی آرامش‌بخش را برای صرف غذا و نوشیدنی ایجاد کرده است.

امکانات رفاهی هتل امپریال جلفا

عمومی: آسانسور/نمازخانه/ لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (لابی)/ سرویس بهداشتی ایرانی (راهرو طبقات)/ تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی: کافی شاپ/ رستوران/ سالن صبحانه خوری.
جلسه و همايش: سالن آمفی تئاتر/ سالن همایش/ سالن کنفرانس/ سالن اجتماعات.
خارج از هتل: فضای سبز/ حوض آب.
ورزشی و تفريحی:سالن بدنسازی /استخر/ حمام ترکی/ اسپا/ سونا خشک/ سونا بخار/ جکوزی/ ماساژ.
خاص هتل:ویلچر/ رمپ.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای شهر/ نمای کوه/ نمای رو به حیاط/ نمای رودخانه/ نمای خیابان/ نمای رو به ساختمان/ نورگیر.
مكالمه كاركنان: مسلط به زبان انگلیسی/ مسلط به زبان ترکی استانبولی.
خدمات: روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری/ خدمات بیدار باش/ دستگاه واکس کفش/ صبحانه در اتاق/ فکس/ اتاق چمدان/ فتوکپی/ خدمات باربری.

نحوه دسترسی

آدرس: جلفا-منطقه آزاد ارس -جاده کلیسا

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟[امتیاز: 0 میانگین: 0] منبع: سیری در ایران

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.