ماجرای قمه‌کشی در فدراسیون سوارکاری به کجا رسید؟ +فیلم


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، سرپرست دبیر کلی فدراسیون سوارکاری در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن، اظهار داشت:
حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان می‌دهد واقعا مردم پای کار نظام و انقلاب هستند. امیدوارم مسئولان هم با تلاش خود کاری کنند که شرمنده این حضور نباشند. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: قطعا این حضور گسترده تودهنی محکمی به دشمنان این مرز و بوم خواهد زد. امیدوارم مردم مثل همیشه با حضور گسترده خود در انتخابات باعث شوند نمایندگان شایسته وارد مجلس شوند.

سرپرست دبیر کلی فدراسیون سوارکاری درباره حواشی قمه کشی در این فدراسیون، تصریح کرد: طی هفته‌های اخیر شاهد حرکت ناجوانمردانه‌ای از سوی افرادی بودیم که با سلاح سرد (قمه) به سرپرست معاون فنی ما وارد کردند.

دهدشتی تصریح کرد: شکر خدا حال عمومی قلی‌زاده، معاون فنی فدراسیون خوب است و امیدوارم با تلاش مسئولان وزارت ورزش و نیروی‌های انتظامی و امنیتی سریعا افراد مورد نظر دستگیر شده و به سزای عمل خود برسند.

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.