ویلاهای کوهستانی ارس جلفا

ویلاهای کوهستانی ارس جلفا، در سال ۱۳۹۴ در زمینی به مساحت یک هکتار احداث شدند. در واقع ۲۳ واحد ویلای کوهستانی با امکانات کامل اقامتی، در این محوطه وسیع و سرسبز قرارگرفته‌اند که نمای زیبای کوه از یک طرف و فضای سبز این محوطه از طرف دیگر، چشم‌انداز زیبایی را در این ویلاها خلق کرده‌است. کافی‌شاپ و تالار عروسی هتل کوهستانی ارس از نقاط قوت این مجموعه به‌شمار می‌رود که امکان برگزاری انواع جشن‌ها و مراسم عروسی تا ظرفیت ۱۰۰۰ نفر به صورت مجزا برای آقایان و بانوان را دارد.

اتاق و سوئیت

واحدهای اقامتی مجموعه شامل ویلاهای دوبلکس یک خوبه سه نفره، ویلای دوبلکس دو خوابه پنج نفره و ویلای دوبلکس سه خوابه شش نفره هستند. در همه واحدها امکانات رفاهی با کیفیت و مناسب در نظر گرفته شده اند. در مجموع۲۳ واحد ویلایی در این مجموعه وجود دارند و ۱۰۰ تخت داخل آن ها تعبیه شده اند. منظره واحدها را چشم اندازهای زیبای دشت، کوه، رودخانه و محوطه هتل تشکیل می دهد. برخی از واحدها دارای بالکن هستند و منظره مقابلشان واقعا نفس گیر و زیباست.

داخل تمام واحدها امکانات رفاهی نظیر مبلمان، میز، تخت خواب، یخچال، دراور، چای ساز، رخت آویز، کمد لباس، آب رایگان، سیستم تهویه مطبوع، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سیستم گرمایش و سرمایش (اسپیلت و شوفاژ)، امکان شارژ وسایل الکترونیکی، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی (صابون، شامپو، حوله) و دمپایی (روفرشی، دستشویی، حمام) وجود دارند. همچنین، داخل واحدها امکان پخت و پز وجود دارد. مهمانان می توانند با فراهم کردن مواد غذایی و استفاده از لوازم آشپزخانه موجود در اتاق ها غذایشان را خودشان تهیه و طبخ کنند.

رستوران و کافی شاپ

در این مجموعه ویلایی رستوران وجود ندارد و مهمانان با استفاده از امکانات آشپزخانه فراهم شده در واحدها می توانند آشپزی کنند. اما یک کافی شاپ در مجموعه وجود دارد که در فاصله ۱۰۰ متری از ویلاها واقع شده و انواع خوراکی ها و نوشیدنی های خوشمزه را برای مهمانان آماده و سرو می کند.

امکانات رفاهی ویلاهای کوهستانی ارس جلفا

عمومی: نمازخانه/ صندوق امانات/ تاکسی سرویس.
غذا و نوشيدنی:کافی شاپ/ صبحانه در اتاق.
ديد(View) در برخی اتاق ها: نمای فضای سبز/ نمای دشت/ نمای کوه/ نمای رو به حیاط.
مكالمه كاركنان: مسلط به زبان انگلیسی/ مسلط به زبان ترکی.
خدمات:پذیرش بیست و چهار ساعته/ صبحانه در اتاق/ اجاره ماشین.

نحوه دسترسی

آدرس: جلفا-منطقه آزاد ارس – -جاده کلیسا – -جنب پارک کوهستان

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟[امتیاز: 0 میانگین: 0] منبع: سیری در ایران

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.