آرتتا: روزی احساسی برای رایس بود چون او عاشق وست هم است؛ ساکا برای ما اهمیت زیادی دارد

طرفداری | میکل آرتتا، سرمربی آرسنال در مورد غیاب تومیاسو توضیح داد.

آرسنال در هفته 24 لیگ برتر انگلیس مهمان وست هم بود و با نتیجه پرگل 6-0 پیروز شد. میکل آرتتا پس از این دیدار در کنفرانس خبری حاضر شد و در مورد این دیدار توضیح داد:

زمان شکست دادن وست هم رسیده بود. می‌دانستیم بازی سختی خواهد بود و باید در محوطه جریمه هر دو تیم عملکرد بهتری داشته باشیم. باید این روند را حفظ کنیم چون سایر تیم‌ها نیز عملکردی عالی دارند. دکلان رایس؟

از عملکرد او واقعاً خوشحالم. می‌دانم روزی احساسی برای او بود چون عاشق وست هم است اما او باید روی عملکرد و وظایف خود تمرکز می‌کرد. ضربات شروع مجدد یکی از این موارد بودند. واقعاً از تشویق شدن او توسط هواداران لذت بردم. تومیاسو؟

او پس از بازگشت از تیم ملی اندکی درد داشت. الان وقت ریسک کردن روی او نبود زیرا دقایق زیادی بازی کرده است. انوانری؟

بازی کردن او و کسب اعتماد هم تیمی‌ها چیزی است که باید در تیم به دست آورید. بازیکنانی روی نیمکت داشتم که خواهان به میدان رفتن او بودند و این زیباست. ساکا؟

وقتی در مورد تداوم و ثبات در سن او صحبت می‌کنیم، معمولاً این دو با یکدیگر همخوانی ندارند. کاری که او در دو الی سه فصل اخیر انجام داده قابل توجه است. نگرش، کیفیت و عملکرد هر هفته او عالی است. به همین علت او اهمیت زیادی برای ما دارد.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.