عکس| سردار آزمون پشت مربی تیم ملی درآمد/ الهویی باشخصیت و کاربلد است

برنامه جام آسیا ۲۰۲۳ که از شبکه ورزش پخش می‌شد، شنبه شب با حضور سعید الهویی، محمود فکری و اصغر مازیار روی آنتن زنده رفت که با صحبت‌های چالشی طرفین و مجریان برنامه یعنی جواد خیابانی و مهدی توتونچی همراه شد.

در بخشی از این صحبت‌ها، سعید الهویی توسط مجریان برنامه به شدت مورد انتقاد قرار گرفت. درحالی که صحبت‌های سعید الهویی با انتقادات بسیاری روبه‌رو شد و بسیاری توضیحات دستیار قلعه‌نویی را توجیه خواندند، سردار آزمون با کاربلد خواندن این مربی تیم ملی، او را باشخصیت و قابل احترام توصیف کرد.

بیشتر بخوانید: اولین واکنش مربی تیم ملی فوتبال به شکست ایران مقابل قطر؛ درست یا غلط نتیجه آن‌قدر برایم اهمیت ندارد! الهویی در حد و اندازه‌ای نیست که سپر بلا شود؛ نفر بعدی لطفا…! نارضایتی مهدی تاج از نتایج تیم ملی؛ یکسری ضعف‌ها جدی بودند/ منتظر برنامه قلعه‌نویی هستم

منبع: پارس فوتبال

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.