فهرست هتل های استخردار بندرعباس برای سفری دل‌انگیز

آشنایی با برترین هتل های استخردار بندرعباس
در کدام یک از هتل های استخردار بندرعباس اقامت کنیم؟

بندرعباس یکی از شهرهای زیبا و جذاب در جنوب کشورمان است که در تمام فصل‌های سال پذیرای گردشگران زیادی است. با توجه به محبوبیت این شهر بندری، تعداد اقامتگاه‌ها و هتل های بندرعباس بسیار زیاد است، اما در این میان، مسافرانی هستند که ترجیح می‌دهند در هتل های استخردار بندرعباس اتاق رزرو کنند و پس از یک روز خسته کننده به‌صورت رایگان از امکانات هتل مانند استخر، سونا یا جکوزی استفاده نمایند.

درست است که هتل های بندرعباس تنوع بالایی دارند، اما تعداد کمی از آن‌ها هستند که امکاناتی مانند استخر داشته باشند. دلیل آن‌هم نزدیکی این هتل‌ها به دریا و امکان استفاده از تفریحات آبی و شنا در ساحل است. به‌هرروی، ما در این نوشتار فهرستی از هتل های بندرعباس ارائه می‌کنیم که دارای استخر و مجموعه‌های آبی هستند.

معرفی هتل های استخردار بندرعباس

برخی از هتل‌هایی که در این شهر قرار دارند، مکان‌های بسیار مناسبی برای گذراندن اوقات فراغت و استراحت پس از یک گشت‌وگذار هستند. در هتل های بندرعباس، امکانات رفاهی متعددی وجود دارد که مسافران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

ورزش‌هایی مانند شنا علاوه بر جنبه‌های تفریحی که دارند، دارای مزایای دیگری هم هستند که می‌توان از آن‌ها به تمرکز حواس و تمدد اعصاب اشاره نمود. به همین خاطر است که گردشگران در سفر خود به شهرهای دیگر ترجیح می‌دهند اقامتگاه‌هایی را انتخاب کنند که دارای خدمات ویژه مانند استخر، سونا، جکوزی، سالن‌های ماساژ و… هستند. در شهر بندرعباس نیز دو هتل زیبا و پنج ستاره وجود دارند که به خاطر داشتن استخر و مجموعه تفریحی آبی بین مسافران طرفداران زیادی دارند. در ادامه به معرفی هتل های استخردار بندرعباس و ارائه اطلاعاتی درباره خدمات آن‌ها می‌پردازیم.

هتل بین‌المللی خلیج فارس

هتل خلیج فارس؛ یکی از هتل های استخردار بندرعباس
معرفی هتل خلیج فارس بندرعباس و امکانات آن

هتل خلیج فارس یک هتل ۵ ستاره و بین‌المللی در بندرعباس است. این هتل در سال ۱۳۸۳ افتتاح شد، اما مجدداً پس از ۱۵ سال به‌منظور به‌روزرسانی خدمات و سطح کیفی امکانات، بازسازی شد. هتل خلیج فارس ۹۸ هزار مترمربع مساحت دارد. این هتل زیبا و شش طبقه، دارای ۱۵۵ سوئیت شیک و واحد اقامتی است. با توجه به موقعیت مکانی این هتل، بسیاری از مسافران که برای سفرهای کاری به بندرعباس می‌روند هتل خلیج فارس را برای اقامت انتخاب می‌کنند که جزو لوکس‌ترین و بهترین هتل های بندرعباس است.

امکانات هتل خلیج فارس شامل استخر سرپوشیده، سالن ماساژ با هزینه، جکوزی، سونا، سالن بدن‌سازی و سالن همایش می‌شود. مجموعه آبی هتل خلیج فارس بسیار تمیز است و دارای امکانات مجهزی مانند حمام ترکی، جکوزی، سونا بخار، سونا خشک، اتاق نمک، سالن ماساژ و… است. برنامه‌های ویژه‌ای هم برای مهمانانی که به دنبال آب درمانی هستند، ارائه می‌شود. بنابراین، حتی افرادی که به بوی کلر حساسیت دارند و نسبت به نظافت مجموعه وسواس زیادی به خرج می‌دهند، خیلی راحت می‌توانند از مجموعه آبی هتل خلیج فارس استفاده کنند.

در این هتل سالن همایش، چایخانه سنتی، کافی شاپ و رستوران نیز وجود دارد. رستوران فضای باز هتل بین‌المللی خلیج فارس و روم سرویس آن نیز جزو امکاناتی هستند که مسافران می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند. در رستوران هتل خلیج فارس که دارای ۲۰۰ نفر ظرفیت است، انواع غذاهای دریایی بین‌المللی و ایرانی سرو می‌شوند. از ویژگی‌های مهم هتل بین‌المللی خلیج فارس، دارا بودن پرسنل باتجربه و خوش برخورد است که تمام تلاش خود را برای برآوردن نیازهای مسافران انجام می‌دهند.

آدرس: بندرعباس – بزرگراه شهید رجایی – خیابان خونسرخ – منطقه صنعتی بندرعباس

هتل هما

هتل هما یکی از هتل های استخردار بندرعباس
هتل های استخردار بندرعباس؛ هتل هما

هتل ۵ ستاره هما که در سال ۱۳۵۰ تأسیس شده، یکی دیگر از هتل های استخردار بندرعباس است. مجموعه هتل های هما در شهرهای گردشگری و مهم کشور شعبه دارند و بسیار شناخته شده هستند. هتل هما بندرعباس نیز یکی از اعضای این مجموعه هتل‌ها است که به خاطر داشتن معماری مدرن و زیبای خود، توانسته توجه مسافران بسیاری را جلب نماید.

این هتل دارای ۱۷۸ واحد اقامتی بسیار مجلل با خدمات مدرن است. هتل هما بندرعباس در ساحل خلیج فارس قرار گرفته و به خاطر داشتن منظره بسیار زیبایی از باغ سرسبز هتل و ساحل دریا در تمام فصل‌ها پذیرای گردشگران بسیاری است. این هتل دسترسی خوبی به مراکز تفریحی شهر بندرعباس و اماکن گردشگری دارد. فاصله کم هتل هما تا سیتی سنتر، پارک ساحلی سورو، معبد هندوها، بازار قدیم بندرعباس، مجتمع تجاری ستاره جنوب، موزه مردم شناسی، پارک غدیر و… باعث انتخاب آن توسط مسافران می‌شود.

واحدهای اقامتی که در این هتل قرار دارند، شامل اتاق‌های هما کلاس و باکیفیتی می‌شوند که رو به دریا قرار دارند، همچنین اتاق‌های این هتل شامل سوئیت‌های رویال هما بوده که پنج تخته هستند و امکانات رفاهی بسیار مدرن و لوکسی دارند. چشم انداز زیبای رو به دریا و فضای سبز هتل در تمام اتاق‌های این هتل قابل تماشا است.

از امکانات هتل هما می‌توان به سالن ماساژ، استخر روباز و کافی‌شاپ ساحلی آن اشاره کرد. استخر هتل هما در محوطه سرسبز این هتل قرار گرفته و فاصله کمی تا کافی‌شاپ و رستوران هتل دارد. به همین خاطر مسافران می‌توانند لحظات آرامش بخشی را در این استخر بگذرانند و از امکانات بهداشتی و باکیفیت آنجا استفاده کنند.

استخر هتل هما دارای سیستم تزریق اوزون، تصفیه آب، تزریق کلر و ضدعفونی هوشمند است. به همین خاطر افرادی که به بوی کلر حساسیت دارند به‌راحتی می‌توانند از استخر استفاده کنند. حتی کودکان هم می‌توانند از این مجموعه با خیال راحت استفاده کنند.

از دیگر امکانات هتل نیز می‌توان به رستوران طبقه همکف با ظرفیت ۲۰۰ نفر اشاره کرد. رستوران فست فود، چای‌خانه سنتی، رستوران روف گاردن، کافی‌شاپ، زمین تنیس، سالن عروسی، فضای سبز، سالن کنفرانس، سالن صبحانه خوری و… جزو امکانات دیگری هستند که در این هتل مهمانان می‌توانند از آن‌ها استفاده کنند.

آدرس: بندرعباس – بلوار پاسداران – خیابان معراج

کلام پایانی

با توجه به شرایط آب و هوایی بندرعباس و سایر شهرهای جنوبی کشور، مسافران برای فرار از گرمای هوا ترجیح می‌دهند در هتل های استخردار بندرعباس اقامت کنند که استخر و امکانات تفریحی آبی دارند. بعضی از هتل‌ها دارای استخرهای روباز و بعضی دیگر دارای استخرهای سرپوشیده هستند و امکان استفاده از آن‌ها به‌صورت رایگان یا با پرداخت قیمت‌های بسیار مناسب برای مهمانان هتل وجود دارد. در ضمن، پیش از سفر با مراحل مختلف رزرو هتل آشنا شوید و اقدام کنید.

منبع: دستی بر ایران

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.