کلوب| آیا وقت خداحافظی نرسیده؟!

پس از اتمام کار ایران در جام ملت‌های آسیا و باخت تلخ مقابل قطر، تنها امید ابراهیمی از بازی‌های ملی خداحافظی کرد و در عین تعجب و ناباوری هنوز برخی از بازیکنان، مردد هستند که آیا وقت خداحافظی از تیم ملی فرا رسیده یا خیر!

جالب اینجاست که حتی احسان حاج صفی هم بعد ۱۵ سال بازی در تیم ملی قصد ندارد خداحافظی کند و دوست دارد حالا حالاها بماند و به این تیم خدمت کند! با نگاهی به لیست تیم ملی در این تورنمنت متوجه می‌شویم که اکثر بازیکنان با سن و سال بسیار زیاد، ترکیب اصلی تیم را به کهولت سن دچار ساخته‌اند!

جای تعجب دارد اگر بخواهیم با همین بازیکنان، به استقبال مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ برویم! این تیم باید به سریع ترین و درست ترین شکل ممکن پوست اندازی کند؛ ضمن اینکه امیر قلعه‌نویی هم باید تعارفات را کنار بگذارد و به طور جدی، یک نسل جدید و جوان را پایه گذاری کند.

معین احمدوند| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.