مهره مورد اعتماد فرهاد مجیدی در اتحاد کلباء

کلباء ؛ حضور عیسی الهوتی سنگربان اتحاد کلباء در تمام بازی ها

عیسی الهوتی سنگربان اتحاد کلباء در تمام بازی‌های تیمش در ادنوک لیگ به میدان رفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نیم فصل دوم رقابت‌های ادنوک لیگ امارات در شرایطی آغاز می‌شود که عیسی الهوتی، سنگربان کلباء در تمامی مسابقات تیمش به میدان رفت و مشارکت 100 درصدی در بازی‌های ببرها داشت.

کلباء نیم فصل نخست در دوازده بازی به میدان رفت که الهوتی در 100 درصد این مسابقات حضور داشت و در مجموع 1080 دقیقه برای تیمش بازی کرد. او در این بازی‌ها عملکرد خوبی را از خود ارائه کرد و اعتماد به نفسی که مجیدی به این گلر داده بود، منجر به ثبت 33 سیو شد.

الهوتی در کنار سلطان عادل، یاسر حسن و احمد عامر از جمله بازیکنان جوان این تیم محسوب می‌شود که کلباء در سال‌های آینده برای کسب مقام‌های خوب در مسابقات لیگ و جام حذفی روی آنها حساب می‌کند تا بتواند با حریفان خود رقابت کند.

سنگربان جوان اتحاد کلباء یکی از دروازه‌بان‌های خوب به حساب می‌آید و در نسخه فعلی ادنوک لیگ نیز امتیاز بالایی دارد و آمار خوبی را از خود به ثبت رسانده است.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.