قول شکست استقلال را به هواداران داده بودم/ از لقب پرسپولیسی‌ها به خودم تشکر می‌کنم/ می‌دانم فرهاد مجیدی چقدر توانمند است

اگرچه مصطفی دنیزلی که در میانه لیگ یازدهم به پرسپولیس پیوست نتوانست آن‌طور که باید نتیجه بگیرد، ولی پیروزی مقابل استقلال در دربی بهمن ۹۰ به نوعی برایش ماندگار و جاودانه شد.

سرمربی اسبق پرسپولیس ۲۴ بهمن در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرورزشی، به لقب «مصطفی پاشا» که پرسپولیسی‌ها به او داده بودند واکنش نشان داد و گفت: واقعا از تک‌تک آن‌ها بابت چنین لقبی تشکر می‌کنم. وقتی به تهران آمدم تا هدایت پرسپولیس را بر عهده بگیرم، قولِ گرفتن نتیجه خوب و شکست دادن استقلال را به طرفداران پرسپولیس دادم و خوشحالم که این اتفاق محقق شد. کاملا می‌دانم دربی‌ها برای هواداران چقدر ارزش دارد.

دنیزلی در واکنش به حضور فرهاد مجیدی در تیم الغرافه که یکی از تیم‌های همگروه با پرسپولیس در لیگ قهرمانان سال ۲۰۱۲ محسوب می‌شد هم گفت: مطمئن باشید من بهتر از شما می‌دانم فرهاد مجیدی چقدر توانمند است ولی تحقیقات و آنالیز خودمان روی تیم‌های همگروه پرسپولیس را آغاز کرده‌ایم و همچنان ادامه می‌دهیم.

منبع: پارس فوتبال

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.