در مجمع باشگاه پرسپولیس چه گذشت؟

طرفداری | مدیرعامل باشگاه پرسپولیس آخرین وضعیت این باشگاه و تغییراتی که در هیات مدیره سرخپوشان صورت گرفته است را تشریح کرد.

رضا درویش پس از مجمع باشگاه پرسپولیس که صبح امروز سه شنبه برگزار شد در مورد موارد مطرح شده در این مجمع گفت:

بیشتر مواردی که در مجمع مورد بررسی قرار گفت در مورد مسایل مالی بود که ۱۸ بند را از سال های گذشته شامل می شد.

وی ادامه داد:

دستور مجمع بررسی مسایل مالی بود و دوستان اشتباه برداشتی در مورد آن داشتند. این که عنوان کرده اند انتخاب دو عضو هیات مدیره در دستورکار مجمع نبوده درست نیست و نیاز به مجمع فوق العاده دارد.

درویش ادامه داد:

از روزی که آمده ام حدود ۵۰۰ میلیارد تومان از بدهی را پرداخت کرده ام. ما پرونده های پرتعداد مالی داشتیم که در برخی از آنها پیروز شده ایم. رسیدگی به این مسایل کار سختی است. تیم های صنعتی تمرکزشان روی این است که مسایل فنی را بررسی کنند اما ما دنبال پرداخت بدهی ها هستیم.

وی ادامه داد:

من ۷۰ میلیارد تومان به خاطر بدهی باشگاه به رادوشوویچ پرداخت کرده ایم. ضمن این که الان هم باید ۱۵ میلیارد تومان مفاصا حساب مالیاتی پرداخت کنیم و مدارک را به فیفا بفرستیم تا پنجره نقل و انتقالات باز شود. اگر این بدهی نبود من می توانستم بازیکن با کیفیت از لیگ اروپا بیاورم.

رضا درویش تاکید کرد:

بدهی های زیادی از گذشته برای ما مانده است که کار ما را مشکل کرده است. طرف به خاطر طلب ۷ میلیارد تومانی که داشته رفته است ۱۵۱ میلیارد تومان حکم گرفته است. اینها را هواداران باید بدانند و بپرسند که چه کسی این بدهی ها را ایجاد کرده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد مقصران بدهی های انباشته باشگاه نیز گفت:

بخش عمده ای از بدهی های دیگران را من داده ام. چند بازیکن را که دیگران آورده بودند من پرداخت کرده ام. هواداران می گویند این پنج بازیکن را بیاور اما نمی دانند که ما پول نداریم.

رضا درویش در مورد طلبی که از وزارت ورزش دارد گفت:

ما 109 میلیارد تومان به طور رسمی و مستند به خاطر پرداخت بدهی های قبلی باید از وزارت ورزش بگیریم که اگر این رقم به ما پرداخت شود می توانیم بخشی از مشکلات باشگاه را حل کنیم. رسیدگی که ما به تیم های پایه داشته ایم در تاریخ باشگاه بی سابقه است.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.