سامسونگ به‌دنبال عرضه مدل ارزان‌قیمت‌تر گوشی گلکسی A15 5G است

چند ماه قبل شرکت سامسونگ از گوشی‌های گلکسی A15 5G و گلکسی A25 5G رونمایی کرد. هر دو گوشی هوشمند از زبان طراحی جدید سامسونگ برای سال 2024 بهره می‌گیرند. اکنون برند کره‌ای در تدارک عرضه مدل ارزان‌قیمت‌تر گلکسی A15 5G است؛ دستگاهی که با نام احتمالی گلکسی F15 5G روانه بازار خواهد شد.

گلکسی F15 5G احتمالا به‌زودی در بازار هندوستان معرفی خواهد شد. به گفته وبسایت 91Mobiles، وبسایت رسمی سامسونگ برای بازار هندوستان صفحه پشتیبانی یک دستگاه معرفی نشده با شماره مدل SM-E156B/DS را راه‌اندازی نموده است. با توجه به الگوی نامگذاری کمپانی به‌نظر می‌رسد که این گوشی تحت عنوان گلکسی F15 5G به بازار عرضه خواهد شد.

این گوشی هوشمند احتمالا طی هفته‌های آینده در هندوستان و سایر کشورهای همسایه ارائه خواهد شد. گوشی‌های سری گلکسی F در مقایسه با همتایان خود در سری گلکسی A معمولا از طراحی کم‌فروغ‌تر و باتری‌های بزرگ‌تری برخوردار هستند.

اگرچه در صفحه راه‌اندازی شده به هیچ‌گونه جزئیات خاصی درباره گلکسی F15 5G اشاره نشده است؛ اما پیش‌بینی اینکه این گوشی هوشمند از مشخصات کم و بیش مشابه با گلکسی A15 5G برخوردار خواهد بود؛ کار چندان دشواری نیست.

از این منظر انتظار می‌رود که این دستگاه مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی سوپر آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی باشد. پیکره‌بندی دوربین پشتی نیز از ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی، لنز فوق‌عریض 5 مگاپیکسلی و حسگر ماکرو 2 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد.

دوربین سلفی نیز دارای یک سنسور 13 مگاپیکسلی خواهد بود. این گوشی به‌عنوان یکی از دستگاه‌های سری گلکسی F انرژی مورد نیاز خود را از یک باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی دریافت خواهد کرد.

گلکسی A15 5G مجهز به تراشه +Dimensity 6100 ساخت شرکت مدیاتک به‌همراه 4، 6 یا 8 گیگابایت رم، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی و درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی است.

انتظار می‌رود که گلکسی F15 5G نیز از پیکره‌بندی سخت‌افزاری مشابهی برخوردار باشد. همچنین پیش‌بینی‌ می‌شود که این دستگاه دارای اتصال 5G، درگاه مخصوص دریافت دو سیم‌کارت، GPS، وای‌فای 5، بلوتوث 5.3، NFC، پورت USB Type-C و جک صوتی 3.5 میلی‌متری هدفون باشد. این دستگاه‌ احتمالا با قیمت‌گذاری ارزان‌تر از گلکسی A15 5G در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

نوشته سامسونگ به‌دنبال عرضه مدل ارزان‌قیمت‌تر گوشی گلکسی A15 5G است اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.