توصیه دنیل برایان به نابغه ژاپنی؛ AEW بهتر از WWE است

اژدهای آمریکایی خواهان پیوستن نابغه کشتی کچ ژاپن به AEW شد.

طرفداری | برایان دنیلسون به تازگی در مصاحبه‌ای با توکیواسپورت درباره اسطوره ژاپنی سابق NJPW که اکنون بدون قرارداد است، صحبت کرد. این عضو گروه بلک پول کامبت کلاب در این مصاحبه از تمایل خود برای تماشای حریف‌اش در آخرین همکاری مشترک کمپانی‌های NJPW و AEW یعنی رویداد فوربیدن دور، در کمپانی AEW خبر داد.

معلوم است که خواهان پیوستن او به AEW هستم. طرفداران در سراسر جهان می‌دانند او چقدر خوب است. هر دو کمپانی AEW و WWE برای ستارگان بزرگ هستند، اما امیدوارم که او به AEW بیاید.

برایان دنیلسون در ادامه از احتمال انتقال ذاوکادا به NXT در صورت پیوستن به WWE صحبت کرد و مدعی شد که او نیز به مانند شینسکی ناکامورا باید ” با سبک کشتی آمریکایی” هماهنگ شود.

اگر به WWE برود، احتمالا آنها او را مثل کاری که با ناکامورا کردند، ابتدا در برند سوم خودشان یعنی NXT به کار ببرند تا با استایل آمریکایی کشتی خود را هماهنگ کند. اما همین حالا هم کشتی او کامل است و به این کارها نیازی ندارد. او اکنون یکی از بهترین‌ها در جهان است و باید بدون هیچ تغییری در سبک خود به ایالات متحده بیاید.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.