بازگشت فرعون؛ محمد صلاح به تمرینات لیورپول اضافه شد / عکس

محمد صلاح پس از چند هفته مصدومیت در تمرینات لیورپول دیده شد.

طرفداری | حساب رسمی لیورپول در شبکه‌های اجتماعی بازگشت محمد صلاح به تمرینات را تایید کرد. ستاره مصری در چارچوب جام ملت‌های آفریقا در دیدار با غنا از ناحیه همسترینگ دچار آسیب‌دیدگی شده بود. یورگن کلوپ پیش از دیدار با نوریچ اعلام کرده بود صلاخح در مسیر بازگشت قرار دارد. او گفته بود:

محمد صلاح در مسیر درستی قرار دارد. ما امیدواریم هفته بعد او در تمرینات حاضر شود. او در حال حاضر تمامی مراحل را گذرانده و وضعیتش مثبت ارزیابی می‌شود. اگر از صلاح بپرسید، او هفته بعد تمرین خواهد کرد.

محمد صلاح که تا هفته گذشته برترین گلزن و پاسور لیگ برتر در فصل 24-2023 محسوب می‌شد، می‌تواند در بازی شنبه مقابل برنتفورد قرمزها را همراهی کند. گفتنی است لیورپول بازگشت کانر بردلی که به دلیل درگذشت پدرش غایب بود را نیز تایید کرد. همچنین جو گومز و آلیسون بکر نیز در تمرینات گروهی شرکت کردند.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.