گواردیولا: امیدوارم مصدومیت برناردو سیلوا و جک گریلیش جدی نباشد

طرفداری | دو تیم کپنهاگن و منچسترسیتی در چارچوب دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفته‌ بودند که مطابق انتظار تیم تحت هدایت گواردیولا با در اختیار داشتن مالکیت توپ، حملات متعددی را روی دروازه حریفش پیاده کرد و در نهایت به برتری 3-1 دست یافت. کوین دی بروین با یک گل و یک پاس گل ستاره سیتیزن‌ها بود هر چند مصدومیت جک گریلیش کمی کام گواردیولا را تلخ کرد.

پپ گواردیولا در واکنش اولیه به بی‌تی اسپورت گفت:

برناردو سیلوا با آسیب جدی در ناحیه مچ پایش مواجه شد. در مورد جک گریلیش هنوز با پزشک تیم صحبت نکرده‌ام اما مشکل عضلانی است. با توجه به نگرش او در جلسات تمرینی اخیر، مصدومیت جک جای تاسف دارد. او به ما کمک می‌کرد تا سرعت لازم را به دست آوریم، امیدوارم مشکل او و برناردو جدی نباشد. یوشکو گواردیول 2-3 هفته از میادین دور خواهد بود اما کواچیچ آماده بازگشت است.

در مورد بازی، عملکرد خوبی داشتیم. پس از دو روز بازی در لیگ برتر به دانمارک سفر کردیم. سرعت و صبوری تیم خوب بود و به تیمم افتخار می‌کنم. سه گل زیاد است اما بازی تمام نشده و امیدوارم مقابل هوادرانمان صعود کنیم. از دقیقه یک بازی خوبی انجام دادیم. در لحظاتی حریف با پنج مدافعی دفاع می‌کرد، آن‌ها در اینجا با حمایت طرفدارانشان منچستریونایتد و بایرن مونیخ را نیز اذیت کرده بودند. کوین دی بروین؟ او بازیکن بزرگی است و ریتم بازی‌اش را پیدا می‌کند.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.