سامسونگ قابلیت‌های هوش مصنوعی را به سری گلکسی بادز خود اضافه می‌کند

ماه گذشته شرکت سامسونگ در کنار معرفی گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی S24 خود از قابلیت‌های جدید هوش مصنوعی نیز رونمایی کرد. روز گذشته این برند کره‌ای اعلام کرد که تعدادی از این قابلیت‌های هوشمند را به ایرفون‌های TWS خود اضافه می‌کند.

سامسونگ آپدیت OTA جدیدی را در کشور هندوستان منتشر کرده که ویژگی‌های ترجمه و تفسیر زنده از سری گلکسی S24 را به ایرفون‌های گلکسی بادز 2 پرو، گلکسی بادز 2 و گلکسی بادز FE خواهد آورد. همچنین غول کره‌ای اعلام کرده که این دو ویژگی به‌صورت بومی بر روی دستگاه‌های گلکسی بادز قابل دسترس بوده و در نتیجه استفاده از آنها مستلزم اتصال فعال به اینترنت نخواهد بود.

قابلیت ترجمه زنده به کاربران امکان می‌دهد تا هنگام مکالمه از طریق گلکسی بادز، ترجمه تماس را به‌صورت آنی بر روی نمایشگر گوشی‌های سری گلکسی S24 مشاهده نمایند. از سوی دیگر ویژگی Interpretation از طریق رابط گلکسی بادز، تفسیری یکپارچه، دوجانبه و متقابل را ارائه می‌دهد.

سامسونگ با صدور یک بیانیه مطبوعاتی اعلام کرد: “کاربران می‌توانند مستقیما با میکروفون گلکسی بادز صحبت کرده و اکنون صدای ترجمه شده آنها از طریق سری گلکسی S24 در دسترس خواهد بود. این ویژگی امکان مکالمه تقریبا طبیعی میان دو نفر که هرکدام به‌ترتیب از گوشی هوشمند سری گلکسی S24 و گلکسی بادز استفاده می‌کنند را فراهم نموده و در نتیجه کاربران را از حمل گوشی در دست و مدیریت مکالمه ترجمه شده بی‌نیاز می‌کند.”

ویژگی‌های جدید Galaxy AI برای سری گلکسی بادز هم‌اکنون از طریق به‌روزرسانی OTA در دسترس کاربران هندی قرار گرفته‌اند. این امکانات به‌زودی در سایر بازارها نیز قابل دسترس خواهند بود.

نوشته سامسونگ قابلیت‌های هوش مصنوعی را به سری گلکسی بادز خود اضافه می‌کند اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان