سامسونگ گلکسی M15 5G با باتری قدرتمند 6000 میلی‌آمپرساعتی در راه است

سامسونگ در تدارک عرضه گوشی پایین‌رده جدیدی از سری گلکسی M خود است و اکنون دریافت 3 گواهینامه مختلف توسط این گوشی نشان‌دهنده برخی جزئیات کلیدی درباره باتری آن است.

بر اساس گزارش‌ها، سامسونگ گلکسی M15 5G با شماره مدل SM-M156B موفق به دریافت گواهینامه از آژانس‌های رگولاتوری Dekra، BIS و Safety Korea شده است. این گواهینامه‌ها نشان می‌دهند که دستگاه مورد اشاره مجهز به یک باتری با نرخ ظرفیت 5880 میلی‌آمپرساعت خواهد بود.

انتظار می‌رود که ظرفیت معمول باتری این گوشی معادل با 6000 میلی‌آمپرساعت باشد. مدل نسل قبلی یعنی گلکسی M14 نیز در سال گذشته میلادی به‌همراه یک باتری 6000 میلی‌آمپرساعتی روانه بازار شد.

این باتری دارای شماره مدل EB-BM156ABY بوده و احتمالا از فناوری شارژ با حداکثر توان 25 وات پشتیبانی خواهد کرد. بر اساس برآوردها، گلکسی M15 5G از مشخصات فنی مشابه با گلکسی A15 5G برخوردار خواهد بود. بنابراین گوشی جدید سری M احتمالا مجهز به یک نمایشگر 6.5 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 90 هرتزی، دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی و تراشه +Dimensity 6100 ساخت شرکت مدیاتک خواهد بود.

گواهینامه باتری سامسونگ گلکسی M15 5G با شماره مدل SM-M156B که در وبسایت Safety Korea منتشر شده است.

نوشته سامسونگ گلکسی M15 5G با باتری قدرتمند 6000 میلی‌آمپرساعتی در راه است اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.