بارسلونا قیمت تاره تیمش را مشخص کرد!

فرانکی ؛ قیمت 100 میلیون یورویی بارسلونا روی فرانکی دی یونگ

بارسلونا به فرانکی دی یونگ اطلاع داده است که تنها به شرط رسیدن پیشنهادی بالای 100 میلیون یورو حاضر به فروش او خواهند بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

فرانکی دی یونگ بیش از سه ماه است که به پیشنهاد تمدید قرارداد بارسا پاسخی نداده و تصور می‌شد او در همین تابستان قصد جدایی داشته باشد. پیشنهاد دستمزد بارسا به دی یونگ برای تمدید سه ساله پایین‌تر از دستمزد فعلی است و ستاره هلندی آن را خنده‌دار می‌داند.

طبق ادعای موندودپورتیوو، موضع بارسلونا در قبال دی یونگ و درخواست احتمالی جدایی او مثبت خواهد بود اما به یک شرط. او باید پیشنهادی بالاتر از 100 میلیون یورو برای باشگاه بیاورد. بارسلونا معتقد است وقتی چلسی برای بازیکنانی مثل کایسدو و انزو فرناندز بیش از 100 میلیون یورو هزینه می‌کند، طبعا ارزش دی یونگ بیشتر نیز خواهد بود.

در باشگاه بارسلونا معتقدند که اگر او نخواهد تمدید کنند، بازاری خوب به خصوص در لیگ برتر خواهد داشت. چلسی و منچستریونایتد به‌عنوان باشگاه‌هایی هستند که می‌توانند پول زیادی برای خرید او بپردازند و بارسا حتی منتظر سیتی نیز خواهد بود که در سال 2019 برای جذب دی یونگ رقابت داشت.

دی یونگ در تابستان 2022 و با ورود اریک تن هاخ به یونایتد سخت مورد علاقه شیاطین سرخ بود ولی در نهایت با اصرار خودش در بارسلونا ماند. تابستان پیش رو ولی شرایط کاملا متفاوت خواهد بود.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.