وسوسه توخل برای حضور در بارسلونا !

ژاوی ؛ اضافه شدن توخل به لیست سرمربی های بارسلونا

توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، علاقه زیادی به جانشینی ژاوی در بارسلونا دارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ژاوی اعلام کرد که قصد دارد در پایان فصل جاری از بارسلونا جدا شود و جست‌وجو برای یافتن جانشین او از مدتی پیش آغاز شده است.

رسانه‌های اسپانیایی در طول چند هفته اخیر نام‌های بسیاری را به به عنوان گزینه‌های احتمالی جانشینی این مربی مطرح کردند. نام مربیان بزرگی چون یورگن کلوپ و هانسی فلیک هم در این فهرست مطرح به چشم می‌خورد.

حالا نام توخل هم به این فهرست اضافه شده و گفته می‌شود که مدیران این باشگاه قصد دارند مذاکراتی را با این مربی هم انجام دهند و موندو دپورتیوو خبر داده است که این مربی آلمانی علاقه زیادی به حضور روی نیمکت بارسلونا و قبول هدایت این تیم دارد.

او پیش از این در آخرین گفت‌وگویش با اشتیاق بسیاری درباره لالیگا و احتمال حضور در این رقابت‌ها صحبت کرده بود و همین موضوع شایعاتی را هم به همراه داشت، اما حالا منابع نزدیک به او تایید کرده‌اند که سرمربی بایرن مشتاقانه حاضر به قبول پیشنهاد بارسا است.

شرایط توخل در بایرن در چند هفته اخیر چندان خوب نبوده و جایگاهش روی نیمکت این تیم به دلیل کسب نتایج نه چندان خوب متزلزل شده و همین باعث شده است که احتمال جدایی او از این تیم هم افزایش پیدا کند.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.