رندرهای جدید از طراحی گوشی شیائومی 14 اولترا در فضای آنلاین منتشر شد

بر اساس برنامه‌ریزی‌ها کمپانی شیائومی به‌دنبال برگزاری رویدادی در حاشیه کنگره جهانی موبایل 2024 است و آخرین اطلاعات فاش شده نشان می‌دهند که برند چینی در جریان برگزاری این مراسم از گوشی پرچمدار جدید خود موسوم به شیائومی 14 اولترا رونمایی خواهد کرد.

تصویر پیش‌تر لو رفته از پوشش شیشه‌ای دوربین نشان‌دهنده به‌کارگیری چیدمانی مشابه با مدل نسل قبلی بود؛ اما اکنون رندرهایی از کل بدنه دستگاه در فضای آنلاین منتشر شده است. تصاویر تقریبا همان دستگاه را با یک تفاوت جزئی نمایش می‌دهند. ماژول جزیره‌ای بزرگ دوربین با یک قاب احاطه شده است. نوشته اطراف لوگو لایکا متفاوت بوده و این موضوع در تصاویر پیش‌تر لو رفته نیز مورد اشاره قرار گرفته است.

این گوشی هوشمند در مدل‌های رنگی سفید و مشکی به معرض نمایش گذاشته شده است. به‌نظر می‌رسد که هر 2 مدل از جنس چرم گیاهی ساخته شده و این عنوان در واقع یک نام فانتزی برای پنل‌های مبتنی بر پلاستیک به‌شمار می‌رود.

ظاهرا این قاب دارای علائم آنتن بوده و همین موضوع، فرضیه به‌کارگیری فریم آلومینیومی را رد می‌کند. اما شیائومی می‌تواند تصمیم متفاوتی را اتخاذ نموده و با الهام گرفتن از شرکت‌هایی نظیر اپل و سامسونگ به سراغ استفاده از فریم تیتانیومی برود.

شیائومی 14 اولترا

از جنبه مشخصات فنی نیز انتظار می‌رود که امکانات مشاهده شده در شیائومی 13 اولترا به نوعی به‌روزرسانی شوند. بر این اساس پیش‌بینی می‌شود که شیائومی 14 اولترا به‌همراه یک نمایشگر 6.78 اینچی LTPO AMOLED و چهار عدد دوربین 50 مگاپیکسلی تنظیم شده توسط لایکا که یکی از آنها از نوع تله‌فوتو پریسکوپی خواهد بود؛ روانه بازار شود.

شیائومی برای این گوشی پرچمدار احتمالا از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام و باتری بزرگ‌تر 5300 میلی‌آمپرساعتی استفاده خواهد کرد. از جنبه نرم‌افزاری نیز احتمالا به‌صورت پیش‌فرض شاهد به‌کارگیری سیستم‌عامل اندروید 14 و رابط کاربری HyperOS خواهیم بود.

شیائومی 14 اولترا

نوشته رندرهای جدید از طراحی گوشی شیائومی 14 اولترا در فضای آنلاین منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.