ستاره دیدار با هنگ کنگ می‌توانست مانع شکست ما مقابل قطر شود

ستاره دیدار با هنگ کنگ می‌توانست مانع شکست ما مقابل قطر شود

پیش از رسیدن ایران به نیمه نهایی تیم ژاپن به دست ایران حذف شد و تیم های کره جنوبی – عربستان و استرالیا هم شانس رسیدن به این موقعیت را از دست دادند تا همه چیز برای راهیابی ایران به دیدار فینال و تصاحب جام ملت ها مهیا شود اما در ناباوری ایران در برابر قطر ۳-۲ شکست خورد و به همین آسانی شانس صعود به دیدار پایانی را از دست داد. در حالی که پیش از بازی با قطر موفق شده بود، تیم خوب و سختکوش ژاپن را در یک بازی خوب دو بر یک شکست دهد.

یکی از نقدهای صورت گرفته به عملکرد کادر فنی تیم ملی بازی ندادن به مهدی قایدی بود. بازیکنی که در بازی های گروهی ستاره ی تیم ملی فوتبال ایران بود. بازیکنی که در بازی با هنگ کنگ جور همه ی اعضای تیم ملی را کشید و با گلی که زد تیم ملی را به سه امتیاز ارزشمند رساند. به زعم برخی از منتقدین ستاره تیم ملی در بازی با هنگ کنگ می توانست ستاره تیم ملی در بازی با قطر شود. به خصوص که مهدی قایدی به سبک بازی با تیم های عربی آشناست، به این خاطر که دو سه فصلی در فوتبال امارات بازی می کند.

تیم ملی در دقایقی که برای جبران گل خورده تلاش می کرد، دست به تجربه جدید زد و رضا اسدی و شهریار مغانلو را به میدان فرستاد اما این باور وجود داشت که مهدی قایدی بهتر می توانست به تیم ملی کمک کند. به این خاطر که قطری ها همه پشت توپ جمع شده بودند و مهدی قایدی بارها و بارها نشان داد با تکنیک منحصر به فرد خود قادر است از خط دفاعی پرتعداد عبور کند.

صد البته که یکی از کارهای مهمی که کادر فنی تیم ملی باید انجام دهد، تماشای چند باره فیلم بازی با قطر و بررسی تعویض های صورت گرفته در این بازی است. این موجب تغییر نتیجه ی بازی نمی شود اما درس های خوبی به کادر فنی تیم ملی می دهد که موجب تصمیم گیری خوب در بازی های آینده و موقعیت های مشابه می شود.

منبع: خبرورزشی

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.