واکنش عجیب این سرمربی به شایعه پیشنهاد بارسلونا

بارسلونا ؛ واکنش کریستین فیل، سرمربی نورنبرگ به پیشنهاد بارسا : با صدای بلند می‌خندم!

کریستین فیل، سرمربی نورنبرگ، که به‌عنوان یکی از اعضای کادر فنی هانسی فلیک در صورت حضور این مربی در بارسلونا مطرح شده، با خندیدن به خبر علاقه باشگاه اسپانیایی واکنش نشان داد

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

از زمانی که ژاوی هرناندز استعفای خود را برای جدایی از بارسلونا در پایان فصل اعلام کرد، نام چند مربی بزرگ در اطراف بلوگرانا مطرح شده است.
یکی از محتمل‌ترین مربیان، هانسی فلیک است که گفته می‌شود در صورتی که خوان لاپورتا تصمیم بگیرد او کسی است که آنها را هدایت می‌کند.

کریستین فیل، سرمربی نورنبرگ به عنوان یکی از اعضای بالقوه کادر مربیگری فلیک در کاتالونیا پیشنهاد شده بود، اما او این شایعات را تکذیب کرد و در مصاحبه با بیلد در واکنش به پرسش شروع به خندیدن کرد!

او با شنیدن این خبر با خنده گفت:

«لبخند نمی‌زنم، با صدای بلند می‌خندم! امروز آخرین روز من بود. الان چمدان‌هایم را بسته‌ام و فردا به بارسلونا می‌روم و از آنجا برای شما کارت می‌فرستم. برادر من در آنجا زندگی می‌کند. احتمالا پیش او می‌روم. او یک خانه کوچک و زیبا دارد و چند روزی در آنجا می‌مانم.»

با این حال علاقه بارسلونا به هانسی فلیک بسیار جدی است و طبق گزارش مارکا، او یکی از دو مربی‌ای است که بلوگرانا به‌صورت جدی قصد مذاکره با آنها را دارد. تمام گزارش‌ها از آلمان حاکیست که او هم علاقه زیادی به این نقش دارد.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.