جزئیات قیمت‌گذاری ناتینگ فون 2a فاش شد

گوشی ناتینگ فون 2a در روز 5 مارس (15 اسفند ماه) به‌طور رسمی معرفی خواهد شد. این مدل نخستین گوشی میان‌رده ارزشمند از استارتاپ ناتینگ به‌شمار می‌رود. با این‌حال بدیهی است که موفقیت‌های این دستگاه تا حد زیادی به قیمت‌گذاری آن بستگی خواهد داشت.

اکنون جزئیات قیمت‌گذاری ناتینگ فون 2a در فضای آنلاین منتشر شده است. به گفته یک منبع خبری در کشور فرانسه، ناتینگ فون 2a با 8 گیگابایت رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی و برچسب قیمتی 349 یورویی در کشورهای عضو اتحادیه اروپا عرضه خواهد شد.

ورژن پیشرفته‌تر این گوشی با 12 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و قیمت‌گذاری 399 یورویی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

البته در حال حاضر این موضوع صرفا در حد یک شایعه تائید نشده است؛ بنابراین نسبت به صحت و سقم آن بایستی با دیده تردید نگاه کرد.

در انتها بایستی خاطرنشان کرد که ناتینگ فون 2a احتمالا مجهز به تراشه Dimensity 7200 ساخت شرکت مدیاتک، نمایشگر 6.7 اینچی، سیستم دوربین پشتی دوگانه شامل ماژول اصلی 50 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

نوشته جزئیات قیمت‌گذاری ناتینگ فون 2a فاش شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.

منبع: آی‌تی‌رسان

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.