تنها یک امضا تا حضور در برنابئو؛ ام باپه به خاطر پول به رئال مادرید نمی‌آید

طرفداری | کیلیان ام باپه را باید بازیکن فصل آینده باشگاه رئال مادرید دانست تا شمار فرانسوی‌های لوس بلانکوس پس از اورلین شوامنی و ادواردو کاماوینگا به عدد سه برسد.

به گزارش فابریتزیو رومانو، قرارداد رئال مادرید در دست‌های ام باپه است و مدیران لوس بلانکوس قرارداد حضور او در این تیم اسپانیایی را برای ستاره فرانسوی فرستاده‌اند. ام باپه برای حضور در سانتیاگو برنابئو و بازی برای رئال مادرید تنها یک امضا فاصله دارد. پیشنهاد حقوق ثابت رئال مادرید برای کیلیان ام باپه بسیار کمتر از آن چیزی است که سران رئال به او در تابستان 2022 پیشنهاد داده بودند و خود همین امر نشان از این می‌دهد که کاپیتان پی‌اس‌جی و تیم ملی فرانسه به خاطر پول و منفعت مالی به ئال مادرید نمی‌آید.

پیش از این هم و در گزارشی از ماریو کورتانگا در اینجا نوشته بودیم که دلایل پیوستن کیلیان ام باپه به رئال مادرید به هیچ‌وجه مالی نیست، چراکه او بسیار بیشتر از این مبلغ را در پاری سن ژرمن دریافت می‌کند و او خودش علاقه‌مند به حضور در سانتیاگو برنابئوست.

بیشتر بخوانید: فوری؛ جدایی کیلیان ام باپه از پاری سن ژرمن در تابستان 2024 رئال مادرید در حال نهایی کردن قرارداد کیلیان ام باپه است / فابریتزیو رومانو فلورنتینو پرز شخصا با کیلیان ام باپه وارد مذاکره می‌شود / فابریتزیو رومانو با وجود پیشنهاد مالی به مراتب پایین‌تر؛ ام باپه می‌خواهد به رئال مادرید بپیوندد / اتلتیک

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.