این گزینه از لیست حضور در بارسلونا خط خورد !

دی زربی ؛ ناتوانی بارسلونا در پرداخت 15 میلیون یورو به برایتون برای جذب دی زربی

بارسلونا متوجه شده که برای جذب روبرتو دی زربی باید 15 میلیون یورو به برایتون بدهد و به این ترتیب شانسی برای حضور این مربی ایتالیایی روی نیمکت بارسا وجود ندارد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

روبرتو دی زربی یکی از گزینه‌هایی است که بارسا برای بازسازی پروژه ورزشی خود و جانشینی ژاوی روی میز دارد. در حال حاضر او شانس اول نیست، اما باشگاه در حال جمع‌آوری اطلاعات است و در مورد وضعیت قرارداد او با برایتون سوال کرده است.

اینجا موردی وجود دارد که می‌تواند ورود او به بارسا را پیچیده کند. دی زربی تا سال 2026 با برایتون قرارداد دارد و باشگاه انگلیسی می‌خواهد آن را تا سال 2027 تمدید کند. او بند خروج حدود 15 میلیون یورویی نیز دارد. باشگاه انگلیسی با بارسا برای دی زربی مذاکره نمی‌کند زیرا آنها قصد از دست دادن مربی موفق خود را ندارند.

برایتون پس از، از دست دادن گراهام پاتر در گذشته که با 20 میلیون یورو به چلسی پیوست، مسیر خوب خود با دی زربی را ادامه داد. باشگاه انگلیسی بندی را در نظر گرفته که در آن سرمربی ایتالیایی نمی‌تواند در نیم فصل جدا شود و در صورت آمدن باشگاه بزرگی برای او، رقم 15 میلیون یورو نیز تعیین کرده است.

این در حالی است که در بارسا ایده پرداخت مبلغی برای جذب مربی جدید چندان قانع کننده نیست و ترجیح می‌دهند جانشین ژاوی را آزاد جذب کنند. پاسخ برایتون، مثل یک شوک برای مدیران بارسا بود.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.