بهمئی به زودی صاحب سالن سینما می‌شود

بهمئی به زودی صاحب سالن سینما می‌شود

محمد سلیمی‌راد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه از افتتاح سالن سینما امید با ظرفیت ۱۸۶ صندلی در آینده نزدیک در شهرستان بهمئی خبر داد و اظهار کرد: در راستای حمایت از مناطق کم برخوردار و گسترش فرهنگ سینما و در سفر رئیس سازمان سینمایی کشور دکتر خزایی به استان و انعقاد تفاهم نامه با استاندار، قول تجهیز و افتتاح دو سالن سینما در شهرستان های بهمئی و دنا گرفته شد که پیگیری هردو سالن از ابتدای سال در دستور کار قرار گرفت.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه وبویراحمد گفت: با تلاش همکاران در اداره کل با مجموعه سازمان سینمایی و موسسه سینما شهر در روزهای آینده تجهیز سالن سینما در شهرستان بهمئی انجام و افتتاح خواهد شد. همچنین در ماه‌های آینده نیز شاهد افتتاح سینما در شهرستان دنا نیز خواهیم بود.

وی افزود: سینما امید بهمئی به نام شهید امید خوب از هنرمندان برجسته هنرهای تجسمی استان که در حادثه تروریسی شاه چراغ به همراه پدر بزرگوارشان به شهادت رسیدند نام گذاری شده و واقع در شهر لیکک،تپه ادارات، با تعداد ۱۸۶ صندلی برای مخاطبین در نظر گرفته شده است. همچنین امکانات و تجهیزات به کار برده شده در آن از جمله پرده سالن، پروژکتور پخش و سیستم صوتی از پیشرفته‌ترین وسایل موجود در کشور است.

سلیمی‌راد گفت: در این سینما قرار است همزمان با تهران و سایر شهرستان ها فیلم های روز سینما و جشنواره های مختلف از جمله جشنواره فیلم فجر برای مردم اکران شوند.

پایان پیام/

منبع: فارس