میانگین زمان رسیدن اورژانس ۱۱۵ به محل فوریت در ماموریت های شهری هفت دقیقه است

میانگین زمان رسیدن اورژانس ۱۱۵ به محل فوریت در ماموریت های شهری هفت دقیقه است

به گزارش خبرگزاری فارس ازتربت حیدریه، دکتر محمد جواد امیری با تشریح استاندارد های کشوری شاخص های زمانی گفت: مطابق با دستورالعمل های کشوری، مدت زمان صرف شده از لحظه برقراری تماس مددجو تا لحظه رسیدن کارشناسان فوریت های پزشکی به محل فوریت در شهرهای کوچک و در ماموریت های درون شهری ۸ دقیقه است همچنین این شاخص زمانی در ماموریت های جاده ای ۱۴ دقیقه می باشد.

وی ادامه داد: با توجه به مستندات موجود و اطلاعات کسب شده از اتوماسیون فرایند عملیات در سه ماهه نخست سال جاری، میانگین زمان رسیدن آمبولانس های اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در ماموریت های درون شهری ۷ دقیقه و در مناطق برون شهری ۱۲ دقیقه می باشد که به نسبت میانگین کشوری مطلوب تر است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیرحوادث دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با اشاره به فعال بودن ۵ پایگاه در شهر تربت حیدریه اظهار داشت: مجوز راه اندازی دو پایگاه شهری را از سازمان اورژانس کشور گرفته ایم و مهم ترین دغدغه ی ما تامین زمین برای احداث این پایگاه ها می باشد. بدون شک با راه اندازی این دو پایگاه مردم تاثیر خدمات رسانی سریع تر اورژانس ۱۱۵ را حس خواهند کرد.

پایان پیام/

منبع: فارس

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.