اسکای و رد تکذیب خبرش توسط توماس توخل؛ خبرنگاران ما معروف به گزارش‌های دقیق هستند

طرفداری | دو شکست پیاپی ناامیدکننده در دو بازی حساس مقابل بایرلورکوزن و لاتزیو در بوندسلیگا و لیگ قهرمانان اروپا، باعث شده توماس توخل بیش‌تر از هر موقع دیگری تحت فشار قرار داشته باشد.

با این حال در کنار کسب نتایج ضعیف، گزارش‌هایی از وجود مشکل بین رختکن و سرمربی در مونیخ وجود دارد که بخش زیادی از انتقادات به توخل به این موضوع اختصاص داده شده‌اند. هر چند یک گزارش ویژه از اسکای باعث ایجاد جنجال‌ها و هیاهوهایی زیادی پیرامون توخل و بایرن شدند.

چند روز پیش اسکای آلمان در گزارشی طی یک برنامه زنده تلویزیونی، اطلاعاتی از یک منبع ناشناس درون بایرن مونیخ درباره صحبت‌های تند توماس توخل در رختکن پس از شکست 1-0 مقابل لاتزیو، فاش کرد و در آن توخل از شدت عصبانیت تیمش را متشکل از بازیکنان بی‌کیفیتی دانسته که مجبور است تا سطح آن‌ها، خودش را پایین بیاورد.

شما آن‌قدرها که فکر می‌کردم، خوب نیستید. پس من باید خودم را با سطح شما وفق دهم!

با این حال توخل و دیتر نیکلز مسئول مطبوعاتی بایرن مونیخ، روز گذشته در جریان کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل بوخوم در هفته بیست‌ودوم بوندسلیگا، این خبر را تکذیب کردند و آن را یک دروغ از سوی اسکای دانستند. به همین اکنون اسکای آلمان نیز بیانیه‌ای در دفاع از خود و خبرنگارانش منتشر کرده و همچنین روی ادعای خود مبنی بر درست بودن این گزارش، پافشاری کرده است. در بیانیه اسکای، آمده:

اسکای به عنوان رسانه پخش زنده ورزشی، با برنامه‌های جذاب و همچنین روزنامه‌نگاران محقق خود شناخته می‌شود. تیم خبرنگاران ما متعهد به تحقیقات منظم و معروف به گزارش‌های دقیق هستند. آن‌ها حمایت و اعتماد کامل ما را دارند.

حال باید دید این درگیری بین اسکای و بایرن مونیخ به کجا خواهد رسید و آیا باواریایی‌ها در ادامه اقدامی علیه آن‌ها انجام خواهند داد یا خیر.

منبع: پارس فوتبال