بسترسازی هلال احمر برای میزبانی از دانش‌بنیان‌ها

بسترسازی هلال احمر برای میزبانی از دانش‌بنیان‌ها

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال احمر در دیدار با روح‌الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری از آمادگی هلال احمر برای ایجاد بستر همکاری و مشارکت با شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور در کارخانه‌های تولید دارو و تجهیزات پزشکی و سازمان امداد و نجات خبر داد.

کولیوند گفت: با برپایی این مراکز، جمعیت هلال احمر میزبان شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناوری خواهد بود که پروژه‌های آن‌ها مرتبط با فعالیت سازمان امداد و نجات و همپنین واحدهای تولیدی زیرمجموعه هلال احمر است.

در این دیدار معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور نیز از حضور هلال احمر در عرصه نوآوری‌های فناورانه استقبال کرد و گفت: مجموعه معاونت علمی و به خصوص ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان آماده هرگونه تعامل با جمعیت هلال احمر است. به عنوان مثال از حمایت علمی و فناوری خود در زمینه طرح‌های سلامت در تجمعات انبوه همچون راهپیمایی اربعین و عملیات حج و نیز موضوع توریسم سلامت، دریغ نخواهد کرد.

گفتنی‌است؛ پیمان صابریان معاون آموزش، پژوهش و فناوری و همچنین پیمان نامدار معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر در این جلسه پیرحسین کولیوند را همراهی کردند.

منبع: مهر

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.