ادعای عجیب تن هاخ درباره داوران

منچستریونایتد ؛ اریک تن هاخ : داوران با کاسمیرو خیلی سخت گیر هستند

اریک تن هاخ، سرمربی منچستریونایتد، در دفاع از کاسمیرو، ستاره برزیلی تیمش، مدعی شد که داوران لیگ برتر با او سختگیر هستند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در جریان پیروزی منچستریونایتد در خانه لوتون با نتیجه 2-1، کاسمیرو به دلیل خطا روی کارلتون موریس، کاپیتان لوتون، کارت زرد گرفت. این هشتمین کارت زرد ستاره برزیلی در 10 بازی اخیر است.

او حتی می‌توانست کارت زرد دوم خود را هم بگیرد و اخراج شود. اما داور از خطای دیرهنگام او روی راس بارکلی چشم پوشی کرد. این اقدام داور در شبکه‌های اجتماعی با خشم برخی هواداران لیگ برتر همراه شد و برخی از آنها عقیده داشتند که کاسمیرو باید از زمین اخراج می شد.

با این حال، تن هاخ، سرمربی هلندی یونایتد، پس از بازی ادعا کرد که کاسمیرو اغلب به طور ناعادلانه توسط داوران جریمه می‌شود. تن هاخ در کنفرانس مطبوعاتی خود گفت:

“حتی زمانی که حریفان را لمس هم نمی‌کند، کارت زرد دریافت می‌کند. اغلب در همان لحظه اول بازی. فکر می‌کنم این واقعا دیوانه‌وار است و آن کارت اول برای او بسیار ناعادلانه بود. به همین دلیل او را از زمین خارج کردم. او از کنار حریف رد می‌شود و کارت زرد دریافت می‌کند.”

کاسمیرو فصل گذشته دو بار اخراج شد، در مقابل کریستال پالاس و ساوتهمپتون، و در مجموع 8 بازی محروم شد و اولین فصل درخشان خود در اولدترافورد را کمی خدشه دار کرد. فرم او در این فصل با افت مواجه بوده است، اگرچه او از زمان بازگشت از مصدومیت بیشتر به خود قبلی‌اش نزدیک شده و تن هاخ از تاثیری که از زمان بازگشتش در ژانویه پس از بیش از دو ماه دوری به دلیل مشکل همسترینگ، تمجید کرد.

تن هاخ در مورد عملکرد او گفت:

“می‌توانید ببینید که او اکنون به تیم بازگشته است و به ما آرامش و سازماندهی زیادی می‌دهد. من بسیار خوشحالم. از زمانی که او بازگشته، تیم سطح خود را بالا برده است.”

منبع: پارس فوتبال