به گزارش سیتنا، علیرضا شاه میرزایی گفت: سامانه «کالا به فی» راه اندازی شده است تا با کمک مردم، نظارت بر نحوه قیمت گذاری و فروش کالاها دقیقتر انجام شود.
وی بیان کرد: مردم میتوانند با نصب این سامانه، از محل دقیق فروشگاهها و قیمت انواع کالاها و خدمات مطلع شده و هرگونه نظر، شکایت و یا درخواست بازدید بازرسان اتحادیهها را عنوان کنند.
شاه میرزایی گفت: هم اکنون هشت هزار اتحادیه صنفی در کشور وجود دارد که وظیفه رسیدگی به درخواستهای مردمی را به عهده دارند.
معاون تجارت و خدمات وزارت صمت افزود: اتحادیهها موظفند حداکثر ظرف سه روز به پاسخ دهی شکایات و نظرهای مردمی اقدام کنند.
انتهای پیام
منبع: سیتنا