معاون وزارت صمت، مطرح کرد: ثبت نظرات مردمی از واحدهای صنفی در سامانه «کالا به فی»

به گزارش سیتنا، علیرضا شاه میرزایی گفت: سامانه «کالا به فی» راه اندازی شده است تا با کمک مردم، نظارت بر نحوه قیمت گذاری و فروش کالا‌ها دقیق‌تر انجام شود.

وی بیان کرد: مردم می‌توانند با نصب این سامانه، از محل دقیق فروشگاه‌ها و قیمت انواع کالا‌ها و خدمات مطلع شده و هرگونه نظر، شکایت و یا درخواست بازدید بازرسان اتحادیه‌ها را عنوان کنند.

شاه میرزایی گفت: هم اکنون هشت هزار اتحادیه صنفی در کشور وجود دارد که وظیفه رسیدگی به درخواست‌های مردمی را به عهده دارند.

معاون تجارت و خدمات وزارت صمت افزود: اتحادیه‌ها موظفند حداکثر ظرف سه روز به پاسخ دهی شکایات و نظرهای مردمی اقدام کنند.

انتهای پیام

منبع: سیتنا

منتشر شده

در دسته بندی


با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.