آخرین پیام جانلوکا ویالی برای دوستانش در یوونتوس: امیدوارم مهاجم خودتان را فراموش نکنید

مارچلو لیپی روز گذشته میهمان برنامه پرطرفدار ایتالیایی Che tempo che Fa بود و در مورد دوران حرفه ای خود و یک مستند در مورد زندگی نامه اش با نام Adesso Vinco io (حالا من برنده شدم) صحبت کرد. در طول مصاحبه، یک ویدئو از مستند زندگی نامه لیپی منتشر شد که در آن جانلوکا ویالی آخرین پیام خود را برای لیپی و هم تیمی های سابقش در یوونتوس فرستاد. لیپی و بازیکنان سابقش در یوونتوس مانند کونته، پروتزی و چیرو فرارا برای صرف ناهار قرار داشتند اما ویالی نتوانسته بود به آنها بپیوندد و پیام ویدئویی داده بود:

سلام بچه ها خوبید؟ خیلی متاسفم که نتوانستم در کنارتان جشن بگیرم. روحم در کنار شماست. مدتی است یکدیگر را ندیده ایم اما رابطه ای که ما را متحد می کند همیشه یکسان می ماند. ما با هم پیروزی ها و شکست های زیادی تجربه کردیم. من شما را قهرمان لیگ قهرمانان کردم! (با خنده) من هم مثل چیرو فرارا هستم که به جوک های خودم می خندم. همه شما را در آغوش می گیرم اما بیشتر از همه مارچلو لیپی. هرگز فراموش تان نمی کنم و امیدوارم شما هم هرگز مرا ، مهاجمتان را فراموش نکنید. از روزتان لذت ببرید. به زودی یکدیگر را می بینیم. دوستتان دارم. خدانگهدار.

منبع: پارس فوتبال

منتشر شده

در دسته بندی

,

با عنایت به اینکه سایت «یلواستون» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع مطلب و کاربران است. (قانون تجارت الکترونیک)

یلواستون نقشی در تولید محتوای خبری ندارد و مطالب این سایت، بازنشر اخبار پایگاه‌های معتبر خبری است.